{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

jeg er forelsket...... {{forumTopicSubject}}

hej, ja nu jeg blevet forelsket.... i en ny race.... nemlig softcoated wheaten terrier..... suk...

er der nogle der kan fortælle mig lidt om racen, er ude efter så meget viden som muligt om denne race nemlig smiley håber at høre fra nogen som kender lidt mere til racen end jeg selv gør...

en god dag til jer alle... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg er forelsket......
  • #1   6. jun 2011 Jeg har også kigget på dem. De er virkelig indtagende. Hvis du ikke allerede har været inde på terrie klubben, så er der lidt læsestof derfra: http://www.dansk-terrier-klub.dk/Default.asp?PageID=69&Lang=Dk
    Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du kommer fra. Men på strandvejen i Hellerup ligger der en hundebutik. Og de har de sødeste weaten. Og de er meget hjælpsomme omkring hundene og deres race.
    God fornøjelse :O)

• #2   6. jun 2011 Ja det er en fin race men PAS PÅ!!!!! hvor du evt køber. De lider af nyreproblemer og der er vist kun en opdrætter i DK der kan sige sig fri. Det er en stor race i Sverige og her er også mange "syge". Det er en"fætter" til Kerry Blue terrien som er noget sundere. Det er begge lettrænbare racer men med terriernes selvstændige væsen. Softcoated kan dog godt være sidt "ustabil" i psyken synes jeg. Kender desværre nogle stykker som er blevet aflivet pga bid.
    Jeg vil ikke fraråde, bare vær OBS - send evt PB hvis der er noget specifikt du søger oplysning om og jeg skal se om jeg kan hjælpe dig smiley

• #3   6. jun 2011 mange tak for jeres svar smiley

Helle tak for linket har været inde og lure og vil helt sikkert tage ud og kigge på nogle udstillinger...

Louise mange tak for dine råd, har kig på en avler her på sjælland som går meget op i genetikkens fejl og mangler hos racen og som absolut ikke avler på noget med nogle sygdomme... har ladet mig fortælle at det er den blideste terrier der findes... hvem kan du anbefale man kan snakke med?

Kommentér på:
jeg er forelsket......

Annonce