{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Betændelse i huden {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv! Min stakkls Basset, Vito, har fået betændelse/infektion i dellerne på halsen... smiley

Har været ved dyrlæge, og han er sat i behandling - så alt er som det skal være....! Meeeen, puha, han synes godt nok det var smertefuldt, og han ville ikke lade dyrlægen klippe håret af halsdellerne...
Og som det sølle skrog jeg er, så ku jeg bare ikke holde tårerne tilbage! Snøøøøøøøøøft! Lidt pinligt, men sådan er det jo... Fik hurtigt talt til ti, 3 dybe indåndinger, og ku derefter berolige Vito, og hjælpe dyrlægen videre....
Tvivler på jeg er den eneste som er ret følsom når det kommer til mine hunde....? Hihi...

Så til jer der har delle-hunde, vær' nu ekstra opmærksomme på at de bli'r tørret ordentlig, når I har været ved vandet; for fugt + denne varme kan altså give den slags kedelige ting!! Det væsker, lugter, og er rigtig smertefuldt for jeres hunde!

Go sommer hundefolk!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betændelse i huden
  • #2   6. jun 2011 Ja varmen giver desværre ekstra grobund for sådan noget her smiley

God bedring med ham.

Jeg er ikke så "sart" med hvad de gør ved min hund, når jeg står i situationen, så længe jeg har tillid til dyrlægen der gør tingene *S*

• #3   6. jun 2011 Det er jeg glad for - på dine vegne Ulla M! smiley

Jeg synes ellers vi er meget opmærksomme på begge vores hunde, de bli'r nusset, pusset og plejet hver dag - går tit ved skov, så de bli'r også finkæmmet for tæger osv. Men vi har ikke tænkt at det ku blive et problem at han var lidt fugtig... Tanketorsk. smiley Det har jo aldrig været et problem med min DSG'er... Men, han har jo heller ikke folder og deller...

Men, det er da så noget vi vil være meget opmærksomme på fremover. smiley

• #4   6. jun 2011 Tusind tak René... smiley

Og jeg har bestemt tillid til min dyrlæge, jeg er bare et tudefjæs... Griner...

• #6   6. jun 2011 Okay - tak for rådet... Hælder du bare lidt på en klud, eller?

Kommentér på:
Betændelse i huden

Annonce