Betændelse i huden {{forumTopicSubject}}
Øv øv øv! Min stakkls Basset, Vito, har fået betændelse/infektion i dellerne på halsen...
Har været ved dyrlæge, og han er sat i behandling - så alt er som det skal være....! Meeeen, puha, han synes godt nok det var smertefuldt, og han ville ikke lade dyrlægen klippe håret af halsdellerne...
Og som det sølle skrog jeg er, så ku jeg bare ikke holde tårerne tilbage! Snøøøøøøøøøft! Lidt pinligt, men sådan er det jo... Fik hurtigt talt til ti, 3 dybe indåndinger, og ku derefter berolige Vito, og hjælpe dyrlægen videre....
Tvivler på jeg er den eneste som er ret følsom når det kommer til mine hunde....? Hihi...
Så til jer der har delle-hunde, vær' nu ekstra opmærksomme på at de bli'r tørret ordentlig, når I har været ved vandet; for fugt + denne varme kan altså give den slags kedelige ting!! Det væsker, lugter, og er rigtig smertefuldt for jeres hunde!
Go sommer hundefolk!
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
God bedring med ham.
Jeg er ikke så "sart" med hvad de gør ved min hund, når jeg står i situationen, så længe jeg har tillid til dyrlægen der gør tingene *S*
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 69
Jeg synes ellers vi er meget opmærksomme på begge vores hunde, de bli'r nusset, pusset og plejet hver dag - går tit ved skov, så de bli'r også finkæmmet for tæger osv. Men vi har ikke tænkt at det ku blive et problem at han var lidt fugtig... Tanketorsk.
Men, det er da så noget vi vil være meget opmærksomme på fremover.
mar 2010
Og jeg har bestemt tillid til min dyrlæge, jeg er bare et tudefjæs... Griner...
mar 2010
Betændelse i huden