{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

Halsbånd - saltvand {{forumTopicSubject}}

Er der tilfældigvis nogen der kender til et godt halsbånd der tåler saltvand(det gør ikke noget hvis halsbåndet også ser lidt pænt ud :))? Her tænker jeg regelmæssigt badning i saltvand og hvor halsbåndet ikke nødvendigvis bliver skyllet hver gang. Når vi er i sommerhus ødelægger hundene simpelthen deres halsbånd, ringene kan ikke tåle salt, heller ikke de finge hundetegnet og tæge-modvirkeren sidder i. Men der findes jo materiale der kan tåle saltvand, det som fiskerne bruger til karabinhager blandt andet. Hundene har sådan en tæge modvirker i halsbåndet, så vi kan ikke tage halsbåndene af hver gang de skal i vandet. Nogen der kan anbefale mig et halsbånd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsbånd - saltvand
  • #1   7. jun 2011 Lytter lige med, det Joy har ruster nemlig : (

• #2   7. jun 2011 Marie...Jeg ville tage halsbåndet af,,,, der er vel ikke flåter i vandet???

• #3   7. jun 2011 Vi bruger Hurrta Pro.. Det er med neopren, men om de sorte ringer der er på ruster i saltvand skal jeg ikke kunne sige. Så ofte bader vi ikke i saltvand

J

• #4   7. jun 2011 Jeg tager næsten altid hans halsbånd af når han bader. Men har faktisk tænkt på at købe et i gummi til når vi er på stranden. Der kan man godt få nogle rigtig smarte nogle.

• #5   7. jun 2011 http://dalumdyrehandel.dk/shop/cinch-it-halsbaand-2618p.html Cinch-it!

fungerer som en kabelstrips, men bare med mulighed for at lukke op igen. De er fantastiske, holder til vand af alle slags, og er i god kvalitet. Før jeg fandt dem, har jeg været igennem 5 halsbånd på 1½ år til den store, fordi den bette slæber hende rundt i halsbåndet når de leger, men med dem her, har jeg ikke haft brug for at skifte i et år

• #6   8. jun 2011 I sommerhuset ligger stranden forenden af grunden med en mark mellem huset og standen (dvs. mange flåter fra og til vandet). Og hvis den der flåt ting skal virke, så skal den jo hænge på hunden konstant, så jeg tror ikke bare man kan tage den af og på konstant og så er det også en lille smule besværligt at skulle tage halsbånd af og på hele tiden. Når vi er hjemme er det ikke noget problem, der tager vi selvfølgelig halsbåndet af hvis vi kommer til et sted hvor de kan svømme, men når stranden er i baghaven er det noget andet. smiley

• #7   8. jun 2011
    Ragnarock: Er ringen på halsbåndet lavet af et materiale der ikke ruster af saltvand? smiley for så ser de jo rigtig gode ude smiley

• #8   8. jun 2011 Jeg har ikke haft dem af mine andet end når jeg smider dem i bad (så ryger de af så jeg kan vaske nakken ordentligt på dem) og de har været i havvand, ferskvand og hundesvømmehal, og der er ikke rust på nogen af dem, eller kommet sand i låsen.
    Den bettes er 1½ år gammel og den stores er et år.

(Hun mistede et, og tror den bette har gravet det ned et sted.)
    Det gamle halsbånd nåede og at være i kompakt sne en måneds tid, og der var der kun afsmittet rust på ringen fra navneskiltet.

• #9   8. jun 2011 Køb et billigt ekstra halsbånd i stof eller nylon til at bade i smiley
    og så lad det pæne ligge hjemme når i er på stranden smiley

Kommentér på:
Halsbånd - saltvand

Annonce