{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg vil også have hvalpe
  • #2   10. jun 2011 Jah ved godt det kræver helt vildt meget..

    Meeen man bliver sgu lidt misundelig at læse om dem der skal skal have små i huset.. smiley


  • #4   10. jun 2011 Ulla - hehe, når der kommer noget ind skal der jo også noget ud igen.. smiley

    medløber - Deeeejligt at jeg ikke er den eneste der har det sådan.. Hehe


  • #5   10. jun 2011 De er søde... så længe de ikke er hos mig.
    Vil meget gerne have en enkelt border hvalp hos mig på et tidspunkt, bare den bliver gammel på et tidspunkt :oP


  • #6   10. jun 2011 Har prøvet det og det er vidunderligt. Alt arbejdet med dem er herligt. Elsker at sidde med dem i haven og se dem lege og udforske verden. Elsker at lære dem at gå i snor. At se de vokse og udvikle sig. Elsker at se deres mor tage sig af dem og nusse om dem.

    ... men jeg hader når de skal finde nye hjem, for intet hjem er godt nok. Frygten at ens hvalp ender det forkerte sted. Puha, den følelse er den værste.

    Jeg skal ikke have flere hvalpe. Det er et kæmpe arbejde og man kan aldrig sikre sig at det hjem man finder er dens blivende hjem resten af livet, uanset hvilket arbejde man putter i at finde de rigtige hjem. Folk lyver så vandet driver.


  • #7   10. jun 2011 Carina... Det kan jeg godt forstå at du gerne vil - det er også en FANTASTISK oplevelse -

    Men hvor er det bare hårdt når de flyver fra reden -
    Men til gengæld så dejligt når man så løbende hører fra dem - og hele tiden bliver bekræftet i at det var en fuldstændig fantastisk ny familie de kom ud i...

    smiley


  • #8   10. jun 2011 gud Tinna - den oplevelse har jeg slet ikke - at folk lyver så vandet driver -
    Det er jo bare at lave en kontrakt om at hvalpen / hunden ikke må skifte hjem uden retur kontakt - og at hunden reelt skal afleveres tilbage - medmindre du kan acceptere anden løsning -

    Men jo - kan sagtens følge at det gør ski.. ondt i hjertet - at sige farvel / på gensyn - derfor er det også så vigtigt for mig ikke at slippe helt - men ind imellem hører hvordan det går...


  • #9   10. jun 2011 Kontrakt var overvejet, men håbede at de folk jeg valgte fortalte sandheden. Afviste også mange købere fordi jeg ikke stolede på dem.

    Men 2 gange har jeg set mine hvalpe skiftet hjem. Begge voksne mennesker som pludselig ikke var så ærlige og kærlige som de først sagde. Første hvalp røg ud i en alder af 8 mdr, drægtig og det hele. Det blev heldigvis fjernet, så hun fik ingen hvalpe. 2. gang hun skulle skifte hjem, var det fordi den søde mand, jeg faktisk var blevet ven med, tog fra hunden en hel weekend. Fik ham til at overdrage hunden til internatet. Og der igennem fik hun et godt hjem.

    2 gang var det den sødeste ældre dame, der pludselig viser sig ikke at give en fløjtende fis for den hund hun har købt. Hvalpen er heldigvis også kommet til et godt sted nu.

    Resten af familierne har jeg rigtig god kontakt til og jeg følger stadig hvalpene. Men synes det er hårdt når en af sine hvalpe skal skifte hjem. Specielt når man stolede på folk.


  • #12   10. jun 2011 Tinna ; Øv hvor er det trist når det er sådan -
    Drægtig som 8 måneder - åhhh man får lyst til at tude.... stakkels lille tæve...
    Og tage væk fra sin hund en hel weekend -ej for s.... -
    Godt at de er kommet til gode hjem nu... smiley

    Nej korrekt en kontrakt sikrer ikke 100 % - men vi har haft gode erfaringer, - og måske har vi også bare været heldige, -

    Vi har haft 1 kontrakt brud, og det endte alligevel ud som det skulle...

    Men fantastiske er de nu de små... ;0)


  • #13   10. jun 2011 Åh jeg elsker at have hvalpe,,,det hele nætterne op til uden søvn,,den første tid uden søvn:-)) når de åbner øjnene,,begynder at stavle rundt..når de begynder at vise det er mig de kender...det hele er tudeturen værd når de rejser.

    Vil dog indrømme at til tider er den tvivlen om hjemmet nu er korrekt og når der sommetider er kunder som man ikke føler er de rigtige og skal afvise folk det er så det eneste negative men alt det andet opvejer det


  • #16   10. jun 2011 det er vidunderligt at have hvalpe, selv om det er mega hårdt. men hvor giver de mange smil og glæder. men vildt som 8 uger flyver væk.

    men ja det skal mange overvejelser og masser af overskud til. tid og ikke mindst tålmodighed.

    mit standpunkt er pt. jeg siger ikke ja men heller ikke nej til at få hvalpe igen


  • #17   10. jun 2011 Jeg gad også godt have hvalpe..
    Jeg tænker tit på hvordan Rocco og Chelsy's hvalpe ville komme til at se ud, hvis de fik nogle - men jeg ville sgu ikke kunne gå af med hvalpene, det har jeg ikke engang kunne med de kaninunger, marsvineunger, ja selv museunger som jeg har haft.


  • #20   10. jun 2011 ÅRH! Jeg ville elske at have hvalpe. Jeg ville elske hvert sekund. Jeg drømmer om at jeg en dag har pladsen til at have hvalpe. Og jeg ville ELSKE hvis jeg kunne få lov til at beholde dem allesammen. Jeg drømmer om en lille seriøs hyggekennel som skal hedde "Venusminde"

    Naquita er dog ikke kåret eller udstillet, da tiden "pludselig" blev noget indskrænket da jeg blev alenemor mens jeg var under udd. Jeg ved ikke hvordan det kommer til at se ud når jeg er færdig, men hun skal heller ikke have hvalpe for alt i verden.


Kommentér på:
Jeg vil også have hvalpe

Annonce