{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Mærkelig ting i nakken {{forumTopicSubject}}

Det her er lidt svært at beskrive. Emma har fået sådan en hård pølse i nakken. Den er cirka 7 cm lang og sidder der hvor halsbåndet ville sidde, hvis hun gik med halsbånd (hun bruger sele).Det er ligesom det er i forbindelse med huden.
Den kunne godt mærkes som når man er blevet vaccineret, men hun blev vacc for over to uger siden, og det er først i aftes den kom? Nogen der har nogen idé om, hvad det kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelig ting i nakken
  • #1   11. jun 2011 Det kan måske være reaktionen efter vaccinationen. Jeg har oplevet det samme med min hund og der gik over 1 måned før den gik væk, men se tiden an eller ring og tal med dyrlægen på mandag...

• #3   12. jun 2011 Altså chippen er jo meget lille, det er ikke den smiley Og det er i forbindelse med huden, når jeg flytter huden, følger den med.

Jeg vidste ikke, der kunne være reaktioner så længe efter. Jeg prøver også lige at snakke med lægen når de åbner igen smiley

• #4   12. jun 2011 Der er jo nogle hunde, der danner et temmeligt massivt arvæv rundt om chippen....

• #5   13. jun 2011 Ch - Jeg har lige mærket efter. Chippen sidder slet ikke der. Den sidder meget længere nede på siden, ud mod skulderen. Det kan vel ikke være arvæv så? Og det er jo snart et år siden, hun blev chippet

Kommentér på:
Mærkelig ting i nakken

Annonce