{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

LØver & Bjørne!!! {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har jo mistet Min Elskede Dina. Det er SÅ forfærdeligt!!! Vi har altid haft et helt specielt forhold og kendte hinanden ud og ind! Nu MÅ jeg gøre noget helt andet.
Kender nogle af jer til et sted man kan være sammen med løver eller bjørne - være sammen med dem, lege med dem og passe dem??? Hvis I har hørt om noget eller ved noget - vil jeg meget gerne vide det - TAK. Kh. Helle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LØver & Bjørne!!!
  • #1   11. jun 2011 Tror man skal i noget zoo/dyrepark for at have med sådanne dyr at gåre men det er jo mere pasning og ikke leg og omsorg på den måde

  • #2   11. jun 2011 Jeg har passet løver i sydafrika, for nogle år siden.
    Og kan hjælpe med at formidle en kontakt, hvis det har interesse.
    Det skal dog lige siges, at man ikke "leger" med dem, da det er alt for farligt. Bare en stor 6 md. "killing" på 40 kg er ikke sjov at være sammen med, hvis den vil lege smiley
    Du kan få lov til at opfostre løver unger med sutteflaske og passe løver op til 8-10 md. alderen.
    Ældre end det er for farligt, hvis ikke man ved hvad man har med at gøre, og det får "frivillige hjælpere" ikke lov til, på den løve farm jeg var på.


  • #3   11. jun 2011 Tonny & Maja - Ja tak, det vil jeg gerne. Men selvfølgelig ville det videre forløb, som Kevin Richardson gør være det allerbedste. Måske kender de andre steder, hvor man er sammen med dem i det videre i deres liv???

  • #4   11. jun 2011 Jeg kender en Englænder, som var på et andet løve projekt, hvor de dagligt gik med løver 8-12 timer, hvor det var meningen at de på sigt skulle kunne sættes ud i natur parker og klare sig selv.
    Det er dog ikke et helt ufarligt "job"
    Der er mange der er kommet til skade, og man skal ikke lulle sig i søvn, og tro, at det bare er en stor mis, der skal have masser af kærlighed. På et split sekund kan de vende sig mod dig. Hvis det er noget du ønsker at gøre mere i, så start med nogle små projekter, og arbejde med løve unger, samt lære mere om dem.
    Selvom de er håndopfostret, så er de stadig rovdyr, og det ligger hele tiden lige under huden på dem. Bare det at man trækker sig lidt, begynder at halte, eller egenlig bare viser svaghed, så kan selv ungeløver på 6-8 md. finde på at angribe dig. Sådan en rottweiler størrelse kat, er ikke at spøge med, selvom det stadig kun er en stor killing.
    Og glem alt om positiv forstærkning, så bliver du bidt/ædt. løver respekter kun dem de ikke kan klare, og man skal vise man ikke er bange for dem. Jeg havde sår og rifter over alt på hænder og arme, efter at have opfostret 3 løveunger i 5 uger. Og man bliver nødt til at være hård, for at beskytte sig selv, men også for at lære løverne hvor grænsen går. Men selvom løverne er blevet "opdraget" så er det stadigt farligt at arbejde med dem, og man skal ikke komme med en pusse nusse indstilling, hvis man vil arbejde med dem.


Kommentér på:
LØver & Bjørne!!!

Annonce