{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Sygeforsikring hund {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lille Jackline som menes at have Baskward sneezing, MEN nu mener min dyrlæge at det kan være noget andet der givder hende de her anfald og så skal hun måske opererse enge gang, derfor vil jeg gerne tegne en god sygeforsikring på hende hvis vi en gang kommer der til..

Den jeg har på den store tager i for medicin som er det der dyrest af og til :S

og vil gerne have priserne hvad forsikringen koster..

TAK smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygeforsikring hund
  • #1   15. jun 2011 er ret sikker på det ikke kan tegnes på en hund der er syg..

  • #2   15. jun 2011 hun er ikke syg nu.. er sund og rask.. backward sneezing er noget flad næse hunde kan få.. det er når der ofte er betændelse i halsen så klapper den blødegange og strubehoved sammen.. har hørt at min dyrlæge at racers som mops og den engelske bull dog døjer med det... men det går væk ved en gang pencilinin som ved halsbetændelse..

  • #3   15. jun 2011 men det skal ikke laves til en diskution emne om min hund er syg eller ej.. jeg leder efter forskingselskaber og så må de tage stilling til om de vil tage os.. Tak

  • #4   15. jun 2011 Jeg sys du skal prøve og ringe til agria, vi har en CC, som også har været syg og ham kunne vi ikke rigtig skifte forsikring på pga det....
    Men vi kunne fint få ham ind i agria,... smiley jeg har et nummer til vores hunde træner , ? det hende der har lavet tilbud på vores forsirking smiley
    Jeg giver kun 2800 om året for 2 hunde, med medicin dækning, sygeforsikring og ansvar smiley Men har et nummer hvis det er du er intra. smiley


Kommentér på:
Sygeforsikring hund

Annonce