Årslev i mandags Årslev i mandags
jeg havde bare en rigtig god dag til skuet i mandags i årslev. jeg hjalp min veninde med hendes welsh corgi cardigans.. og så gik min datter med den ene til barn og hund.. hendes første gang hun har prøvet det og må ærlig indrømme at vi vist ikk lige havde fået øvet hjemmefra.. hehe.. men ud af 4 blev hun nr 4 men fik så meget ros fra dommerne. nu er hun jo os 3 år, så hun er glad bare hun får lov at løbe med hund og får en roset (godt nok sagde hund til mig at når hun ska løbe næste gang så vil hun ha en rød roset, så jeg sagde at så måtte vi jo ta hjem og træne)..
vejret var dejligt, vi havde for en gangs skyld telt med og ja, det eneste der lige ødelagde det var at jeg lå med tandpine en del af dagen, men det gik nogenlunde over..
vi hjalp så til med at rydde væk og sådan og my (min datter) hjalp også til.. altså hvor er det dog fantastisk med så dejlig en datter..
ville bare lige dele min glæde og hører om der var andre dernede? og om jeres dag også var lige så god..
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 282
Jeg så godt din datter i ringen - det var rigtig sødt og flot klaret af hende
Vi havde også en hyggelig dag - det var dejligt at solen kom frem og det blev varmt
Så havde vi vores lille baby hvalp med for første gang som blev BIR baby og så skulle vi i store ring - det var jo bare med til at gøre dagen endnu hyggeligere
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.584
Tavi blev bir-baby... men blev ikke placeret i store ring... de var vist lidt over 20
Fossi blev bir-champion.... men blev ikke placeret... de var vist 7
Edda blev bir-veteran og blev bis4-veteran.
Det var Rie (som gik juniorhandling) som gik ind med edda i store ring (imens de var inde skulle fossi jo i opstillingsring) og som en tanketorsk havde jeg fået byttet om på edda's og fossi's nr.
Hanhunde har jo altid lavere nr end tæver = skal først ind, så jeg gav Rie det første nr og beholdt det sidste.... men edda havde jo selvfølgelig det højeste nr. selvom hun skulle først ind......
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.463
og det er da nogle super resultater i kom hjem med.. ingen af min venindes røg videre til store ring, men det gjorde min anden venindes corgi..
Årslev i mandags