663 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Årslev i mandags Årslev i mandags

jeg havde bare en rigtig god dag til skuet i mandags i årslev. jeg hjalp min veninde med hendes welsh corgi cardigans.. og så gik min datter med den ene til barn og hund.. hendes første gang hun har prøvet det og må ærlig indrømme at vi vist ikk lige havde fået øvet hjemmefra.. hehe.. men ud af 4 blev hun nr 4 men fik så meget ros fra dommerne. nu er hun jo os 3 år, så hun er glad bare hun får lov at løbe med hund og får en roset (godt nok sagde hund til mig at når hun ska løbe næste gang så vil hun ha en rød roset, så jeg sagde at så måtte vi jo ta hjem og træne)..
vejret var dejligt, vi havde for en gangs skyld telt med og ja, det eneste der lige ødelagde det var at jeg lå med tandpine en del af dagen, men det gik nogenlunde over..
vi hjalp så til med at rydde væk og sådan og my (min datter) hjalp også til.. altså hvor er det dog fantastisk med så dejlig en datter..

ville bare lige dele min glæde og hører om der var andre dernede? og om jeres dag også var lige så god..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Årslev i mandags
  • #1   15. jun 2011 Vi var også afsted i mandags helt fra Esbjerg..
    Jeg så godt din datter i ringen - det var rigtig sødt og flot klaret af hende smiley

Vi havde også en hyggelig dag - det var dejligt at solen kom frem og det blev varmt smiley
    Så havde vi vores lille baby hvalp med for første gang som blev BIR baby og så skulle vi i store ring - det var jo bare med til at gøre dagen endnu hyggeligere smiley

• #2   15. jun 2011 Jeg var afsted med 3 af mine.
    Tavi blev bir-baby... men blev ikke placeret i store ring... de var vist lidt over 20
    Fossi blev bir-champion.... men blev ikke placeret... de var vist 7
    Edda blev bir-veteran og blev bis4-veteran.
    Det var Rie (som gik juniorhandling) som gik ind med edda i store ring (imens de var inde skulle fossi jo i opstillingsring) og som en tanketorsk havde jeg fået byttet om på edda's og fossi's nr.
    Hanhunde har jo altid lavere nr end tæver = skal først ind, så jeg gav Rie det første nr og beholdt det sidste.... men edda havde jo selvfølgelig det højeste nr. selvom hun skulle først ind......

• #3   16. jun 2011 så har jeg jo set jeres hunde:-) sad ved ringsiden det meste af tiden...
    og det er da nogle super resultater i kom hjem med.. ingen af min venindes røg videre til store ring, men det gjorde min anden venindes corgi..

Kommentér på:
Årslev i mandags

Annonce