{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalpetænder der ikke falder ud.
  • #2   15. jun 2011 Derfor får vores hunde ben lige fra hvalp 8 uger gamle smiley

Ellers så skal du til tandlægen smiley

• #3   15. jun 2011 Altså han har fået ben.. og grene og tygge i, så det er nok ikke altid kun derfor.
    Men så må jeg jo fange dyrlægen. ØV. Må man så godt spørge hvad den slags mon koster (uden at blive halshukket) og hvordan de gør det.

• #5   15. jun 2011 Det gjorde Taikos også og faldt ud af sig selv smiley
    Min dyrlæge sagde, at jeg fra jeg så det lige skulle give det et par uger ..
    Så jeg bestilte tid 2 uger efter, men de nåede at falde ud et par dage inden de skulle fjernes ..

Ellers fjerner dyrlægerne dem ved at hive dem ud smiley

• #6   15. jun 2011 koda blev kastereret i fredags og der tjekkede de lige hans blivende tænder...han mangler at tabe en mælketand og han er en 8 mdr. gamle chihuahua. vi giver ham til uge 32 hvor kata skal vacineres. men måske den allerede er væk til på mandag hvor hans sting skal ud:)

• #7   15. jun 2011 Altså Angel manglede også sine to hjørnetænder, og de nye var nok vokset ca 1 - 2 mm ud. Vi snakkede også om dyrlæge, men heldigvis røg de selv ud smiley

Men prøv at rok med dem, og se om de blive løse, og så giv ham endelig nogle ben han kan tygge i (:

• #9   15. jun 2011 Nå ok.. De er ikke fri af huden endnu.. kan bare se dem lige under. Jeg venter lidt og ser og ellers kontakter jeg dyrlægen.
    Tak for jeres hjælp

• #10   15. jun 2011 giv ham et dejligt tyggeben her til aften han kan hygge sig...det er godt for løse mælketænder;)

• #11   15. jun 2011 tyggeben er godt for løse mælketænder, men hvis de ikke er løse, så nytter det ikke nogen, så skal dyrlægen fjerne dem

• #12   15. jun 2011 Min hund måtte have 3 af sine hjørnetænder trukket ud. Jeg fik af vide at hvis de ikke er faldet ud af sig selv i 6 måneders alderen og de blivende tænder er ved siden af mælketanden og de ikke er løse, så skal de hurtigst muligt ud, da de tænder som kommer ved siden af så ikke skubber roden fra mælketanden ud. Mælketænderne har kæmpe rødder fandt jeg ud af da jeg fik dem efter operationen, så kunne godt forstå det. Hvis de ikke kommer ud risikere du at din hund får et forkert bid og det kan senere koste dyrt i tandlægeregninger.

Kommentér på:
hvalpetænder der ikke falder ud.

Annonce