{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

min lille zarabi er syg. Det startede med opkast fredag nat, også kom diarreen. Hendes humør er stadig godt og hun er frisk som en havørn.
Hun har allergi og er i gang med noget hypo-sensibilisering behandling. (vacciner, først en gang om ugen derefter, med forøget dosis, derefter hveranden uge med højere doser osv..)
Dette medfører at hendes hud bliver endnu mere irriteret, og vi skulle give hende bakteriedræbende piller mod dette i godt 30 dage.
Alt dette går fint, indtil jeg fredag aften efter jeg havde givet hende sin dosis-tænker for mig selv, at jeg måske allerede havde givet hende om dem om morgenen?
Jeg var helt blank og kunne slet ikke huske, selvom jeg giver hende det på samme tidspunkt hver dag!
Nå, men det nævner jeg for hende jeg snakker med hos dyrehospitalet lørdag, og hun siger at det er typiske tegn på en overdosering, og at hun bare skal faste søndag, også på skånekost en tre-fire dage.
Zarabi's humør er stadig godt, men om mandagen føler jeg at der er andet galt. Jeg havde selvfølgelig talt pillerne, men jeg kunne ikke huske hvornår de var købt, datoen på recepten passede ikke, fordi der var noget galt da jeg skulle hente dem. Kort sagt-jeg var blank.
Zarabi's hunør falder og hun sover kun, men er glad når vi er ude.
Jeg ringer igen til hospitalet, da det er helligdag, og jeg kommer så derop.
Manden konstaterer næsten med et samme at hun har livmoderbetændelse, giver hende et skud antibiotika og noget kvalmestillende så hun vil spise, og rådgiver mig til at kontakte min egen dyrlæge dagen efter(tirsdag). Desuden siger han og en anden at det slet ikke er typiske tegn på overdosering. (hun sked blandet blod og høm høm)
Men hun vil stadig ikke spise, og har tabt sig et kilo siden fredag og humøret er helt nede.
Jeg er så skide autoritetstro at jeg æder hans diagnose råt. Men da vi kom hjem igen, følte jeg bare at det ikke var rigtigt. noget sagde mig at det var noget andet.
Jeg ringer igen om aftenen, en ny læge er kommet og han vil gerne have hende indlagt.
Så hun bliver indlagt mandag aften og hun er ikke kommet hjem endnu! Den anden læge siger så at det IKKE er livmoderbetændelse!
De har taget 2-3 forskellige blodprøver lige da hun kom, og de siger at de venter på at hun skal komme med en ordentlig afføring som de kan tage prøver af(indvoldsorme) Men de siger at det er svært når det kommer ud så tyndt som det er, så det bliver suget ned i det tæppe hun ligger på??!!
Er det bare mig der er hysterisk? De går kun ud med hende én gang om dagen og hun har diarré!
Jeg ved ikke om det er normale forhold eller om jeg bare er hysterisk, emn hvor svært kan det være at tage den prøve hvis de går ud med hende?
Jeg besøgte hende idag, og tudbrølede da jeg kom, fordi jeg kunne høre hende gø og pive langt væk, og der skal bare så meget til før hun gør sådan noget!
Når vi snakkede med dem i tlf. sagde de at hun var ved rigtig godt humør og glad trods hendes sygdom, også kan jeg høre hende langt væk!
Jeg har selvfølgelig brokket mig, og snakket med min egen dyrlæge, som selv synes at det tog alt for lang tid, og han ville ringe til dem, men han kunne ikke komme igennem til deres tlf. fordi de har så travlt.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på at hun sidder og hyler derovre nu, men jeg skal jo vide hvad hun fejler...
Min kæreste som desværre er i barcelona nu, har ringet her til aften og sagt i meget hård tone, at vi vil have nogle resultater imorgen senest, ellers tager vi hende hjem igen.

Jeg vil bare gerne vide om vi overreagerer og om der er nogen der kender et godt hospital på vestsjælland som jeg måske kunne overføre hende til?

Jeg har ingen tillid til dem..

Håber det kunne forstås, det var ret langt...pyyhh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal jeg gøre?
Kommentér på:
hvad skal jeg gøre?

Annonce