{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.818 visninger | Oprettet:

Små godbidder + dårlig ånde + foder {{forumTopicSubject}}

Jeg har 3 spørgsmål
1: Er der nogle der kender et sted, man kan købe meget små, lækre, bløde godbidder til en lille, kræsen hund, der bliver lynhurtigt mæt

2: Er der nogen der har hørt om/har erfaringer med "Orop Opti Breath til hunde mod plak og dårlig ånde"? Det tilsættes vandet og skulle mindske dårlig ånde

3: Kan man give hele hundens kost i form af godbidder. Altså, bruge dens foder som godbidder. Min gider nemlig OVERHOVEDET ikke spise mad hvis det er i madskålen. Spørgsmålet er mere, om der er problemer i, at hunden får al sin mad i løbet af træningsmodulerne hver dag? Så bliver hun jo fodret over omkring 10 gange om dagen i stedet for 1-2 gange

Tak, og god weekend

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små godbidder + dårlig ånde + foder
  • #1   18. jun 2011 ang foder; har du prøvet en aktivitetsbold ?? Smid foderet i den, smid den i haven og lad hunden spise fra den smiley

Hvad med kylling eller lever godbidder som du selv tørre i ovnen? billigt og enkelt?

Jeg har ikke hørt om dit produkt, men "Plaque off" er både mod dårlig ånde og plak - og det har jeg kun hørt positivt om :=)

• #3   18. jun 2011 de to første ved jeg ikke noget om. Men til det sidste spørgsmål vil jeg da sige at du SAGTENS kan bruge fodret som belønning i løbet af dagen. Du kan også drysse det runde på gulvet eller græsset. Så skal hunden selv lave lidt for at finde det. Og så for den bruge hovedet lidt også.

• #5   18. jun 2011 1: Er der nogle der kender et sted, man kan købe meget små, lækre, bløde godbidder til en lille, kræsen hund, der bliver lynhurtigt mæt
    - De er ikke bløde men tørret kød fx Meaties, som er tørret kylling eller and

2: Er der nogen der har hørt om/har erfaringer med "Orop Opti Breath til hunde mod plak og dårlig ånde"? Det tilsættes vandet og skulle mindske dårlig ånde
    - Nej, men vi har fået rigtig gode resultater med Royal Canin Dental Hygein (eller hvordan det nu staves) Han har stortset ikke plak længere efter vi har skiftet over til det

3: Kan man give hele hundens kost i form af godbidder. Altså, bruge dens foder som godbidder. Min gider nemlig OVERHOVEDET ikke spise mad hvis det er i madskålen. Spørgsmålet er mere, om der er problemer i, at hunden får al sin mad i løbet af træningsmodulerne hver dag? Så bliver hun jo fodret over omkring 10 gange om dagen i stedet for 1-2 gange
    Nej det er fint.

• #6   18. jun 2011 1. Hvor i midtjylland er du fra? Jeg har en pose godbider, som er små og bløde, som Bella aldrig får spist, fordi hun har så meget andet. Dem må du gerne få gratis, hvis du selv henter dem smiley

2. Jeg ved at mange har succes med Plaque Off, men kender ikke til det mærke du nævner.

3. Bella får sin mad i en aktivitetsbold. Det syntes hun er sjovere. Det kunne være at det var en idé for din også?

• #7   18. jun 2011 Tak for de gode svar smiley Aktivitetsbold har jeg prøvet ja. Hun elsker at rulle godbidderne ud, men hun spiser dem ikke. Så ligger de bare strøet ud over det hele bagefter. Samme resultat hvis jeg smider dem i græsset. Hun er simpelthen ikke intra i at spise. Hvis jeg derimod giver dem som godbidder, tænker hun vist "ihhh så må de være spændende!"

Plaque off, det vil jeg prøve smiley

Nina - jeg bor lidt syd for Århus. Hvor kommer du fra? Jeg kommer en del rund† i landet, så det kunne da være :9

• #8   18. jun 2011 Nina, kan se det er vejle smiley Der kommer jeg somme tider smiley

Kommentér på:
Små godbidder + dårlig ånde + foder

Annonce