Små godbidder + dårlig ånde + foder {{forumTopicSubject}}
Jeg har 3 spørgsmål
1: Er der nogle der kender et sted, man kan købe meget små, lækre, bløde godbidder til en lille, kræsen hund, der bliver lynhurtigt mæt
2: Er der nogen der har hørt om/har erfaringer med "Orop Opti Breath til hunde mod plak og dårlig ånde"? Det tilsættes vandet og skulle mindske dårlig ånde
3: Kan man give hele hundens kost i form af godbidder. Altså, bruge dens foder som godbidder. Min gider nemlig OVERHOVEDET ikke spise mad hvis det er i madskålen. Spørgsmålet er mere, om der er problemer i, at hunden får al sin mad i løbet af træningsmodulerne hver dag? Så bliver hun jo fodret over omkring 10 gange om dagen i stedet for 1-2 gange
Tak, og god weekend
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.543
Hvad med kylling eller lever godbidder som du selv tørre i ovnen? billigt og enkelt?
Jeg har ikke hørt om dit produkt, men "Plaque off" er både mod dårlig ånde og plak - og det har jeg kun hørt positivt om :=)
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.543
Godt nok lidt dyrt på den hjemmeside^^
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.328
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
- De er ikke bløde men tørret kød fx Meaties, som er tørret kylling eller and
2: Er der nogen der har hørt om/har erfaringer med "Orop Opti Breath til hunde mod plak og dårlig ånde"? Det tilsættes vandet og skulle mindske dårlig ånde
- Nej, men vi har fået rigtig gode resultater med Royal Canin Dental Hygein (eller hvordan det nu staves) Han har stortset ikke plak længere efter vi har skiftet over til det
3: Kan man give hele hundens kost i form af godbidder. Altså, bruge dens foder som godbidder. Min gider nemlig OVERHOVEDET ikke spise mad hvis det er i madskålen. Spørgsmålet er mere, om der er problemer i, at hunden får al sin mad i løbet af træningsmodulerne hver dag? Så bliver hun jo fodret over omkring 10 gange om dagen i stedet for 1-2 gange
Nej det er fint.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 309 Svar: 1.753
2. Jeg ved at mange har succes med Plaque Off, men kender ikke til det mærke du nævner.
3. Bella får sin mad i en aktivitetsbold. Det syntes hun er sjovere. Det kunne være at det var en idé for din også?
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 371
Plaque off, det vil jeg prøve
Nina - jeg bor lidt syd for Århus. Hvor kommer du fra? Jeg kommer en del rund† i landet, så det kunne da være :9
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 81 Svar: 371
Små godbidder + dårlig ånde + foder