2.877 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Søger Rio-net til hundegård Søger Rio-net til hundegård

Er der nogen herinde som har bygget hundegård af rio-net, som kan fortælle mig hvad maske-størrelse man skal anvende, for at undgå at hunden kan gøre skade på sig selv ved at stikke hovedet gennem maskerne? Og gerne link til hvor det kan købes, da jeg kun kan finde 15x15 cm (eller 10x10, men så 3-dobles prisen lige)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger Rio-net til hundegård
  • #1   21. jun 2011 ja, 15X15 er jo den alm størrelse og den billigste, men der kan hunden helt sikkert få hovedet igennem, så du skal i hvert fald ned i en 10 x 10.-

• #2   21. jun 2011 Ja nemlig. Men er så i tvivl om, om 10x10 er lille nok?! Ellers skal jeg nemlig ud og finde sådan noget af det der bruges til hønskegårde, det er 2x7 cm i maskerne, men det er endnu sværere at opdrive...

• #3   21. jun 2011 stavefejl er gratis ;o)

• #4   21. jun 2011 jeg havde noget med de helt små masker, kan ikke huske målene men vi skyde på 3,5x3,5 cm...

• #5   21. jun 2011 min mand er kundekonsulent med armering - han siger du kan bestille det i den maskestørrelse du ønsker hos byggecentre --

de skal bare kontakte producenten.

men du skal vide at rionet jo er riflet i overfladen. dvs har skarbe rifter i som hundene evt kan skære sig på.

vi har fået specielt fremstillet net til vores hundehegn uden.

• #6   21. jun 2011 vores hegn er så lavet i målene 5 gange 25. i håbet om at katte ikke kan klatre i det og komme ind på grunden.

• #7   21. jun 2011 Hundemutter: du mener 5x2.5 ik?

• #8   21. jun 2011 hvad med at købe det almindelige rionet og så sætte et af de der grønne havehegn op for neden? det koster selvfølgelig også.. men sys nu ikke det er så dyrt igen.. ikke hvis man tænker på hvad et "hundegårds" hegn ville koste...

• #9   22. jun 2011 Jeg kender nogen, som har sat 15x15 op. På det nederste stykke har de så sat et lag mere på, forskudt. Det giver smalle huller, så hovederne ikke kan komme igennem.
    Hvalpe kan dog komme gennem alle hullerne, så har man hvalpe må man ud i hønsenet fx i en periode.
    Hovederne på voksne hunde kan stadig komme gennen 15x15, men hundene kan altså slet ikke - ved vores race.
    Ulempen ved rio-net er stabiliteten. Hundene kan klatre i det. Derfor må mange med rio-net anvende strøm øverst, have tag over, eller lave andre anordninger, såm gør at hundene ikke kan komme over hegnet.
    Det var ldt tanker herfra.

Mvh Malene

• #10   22. jun 2011 Jeg har også haft hunde gåre af rivenet har aldrig haft en hund der kravlet i det og strøm er bandlyst her ,har lige hegen 1000 kv ind der har jeg brugo dyrehegen og sat noget andet for neden så de ikke kan få hovderne ind i gemmel ,vil indhegne de sidste 3 tønder land sådan også ,men rivnet er ok hvis man får det i de rigtig masker.størelser

• #11   22. jun 2011 Hvor i landet bor du? Vi har noget rio-net i overskud

• #12   22. jun 2011 Tak for jeres svar. Jeg vil helst heller ikk ty til strøm, eller for den sags skyld havehegn forneden, da jeg kunne forestille mig det ku gå grueligt galt hvis Frida bestemmer sig for at tygge lidt i det:-(
    Jeg vil tro at rio-net i 10x10 masker bliver løsningen, og så evt. med tag over gården hvis de bliver kreative de små:-)

Moster i svøb.: vi bor ved herning i midtjylland. Er det 10x10 masker der er i dit net og hvor meget har du? Kunne godt være interesseret.

Kommentér på:
Søger Rio-net til hundegård

Annonce