947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hundesiiter - pris Hundesiiter - pris

Hvad betaler man for at få passet sin hund privat.
Vi skal til en fest på Omø, og det bliver altså til en 13-14 timer, og så lang tid skal han ikke være alene hjemme.
Vi har en er gerne vil passe ham, men så er spørgsmålet, hvad tilbyder man.
Jeg har selvfølgelig tænkt at spørge hvad han skal have for det, men vil jo ikke stå som total idiot, hvis han bare siger det ved han ikke......
Det er en voksen fyr, og han skal komme hos os og passe "bæstet".
Det skal måske lige siges det er min søns kammerat og vi kender ham rimelig godt, men ikke sådan at han skal gøre det gratis.
Nogen gode ideer, vi er nemlig ikke helt enige derhjemme og jeg får altid skyld for at være fornæret smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesiiter - pris
  • #1   22. jun 2011 100-150 kr.. måske... hvor gammel er han?

• #2   22. jun 2011 Vi har en stor dreng, der indimellem overnatter ved vores hunde, hvis vi er væk over natten. Han får 200 kr så han kan ringe efter pizza, og så sørger vi får at der er slik, chips og sodavand. Så er han mægtigt glad og tilfreds smiley

• #3   22. jun 2011 For venner / venners forældre ville jeg gøre det gratis og i øvrigt blive meget glad hvis der var lidt lækkert i køleskabet, en god film mv.

hvis det skal være penge, så vel en 100 kr. eller lignende

• #4   22. jun 2011 Han er næsten 30, så det er en voksen fyr smiley

Hvis det bare vær sådan en stor knægt var det meget nemmere.

Tror ikke han sådan generelt har for mange penge, så vil jo gerne give noget for at få passet bæstet betryggende.
    Men der skal også være rimelighed i det.

• #5   22. jun 2011 200,- og så sørg for at have handlet ind til mad, slik, sodavand og hvad der måtte være.

• #6   22. jun 2011 Det er dejligt at se at de fleste er enige med mig, mit udgangspunkt var også omkring 200.- og så noget lækker mad + diverse smiley

• #7   22. jun 2011 ja hvis han er så gammel, så vil jeg nok sige, at 200 kr. plus noget lækker mad osv er godt.

• #8   22. jun 2011 Jeg kan godt fornemme at jeg kommer lidt i undertal her men jeg ville give 500 kr... Især hvis det er en voksen der ikke har så meget at gøre godt med... smiley

• #9   22. jun 2011 jeg er enig. 200 kr og så er der købt ind både lidt hyggeligt og noget ordentligt mad smiley

• #10   22. jun 2011 Jeg synes det samme som anja, hvis han skal være der i 13 timer smiley

• #11   22. jun 2011 Han skal ikke nødvendigvis være der i 13 timer, hunden kan godt være alene hjemme i måske 6 timer uden der sker noget.
    Så de sidste timer er frivilligt smiley
    Min mand mener også 500.-, men det synes jeg er i overkanten, vi har lånt ham trailer gratis, så jeg synes 500 er lige i overkanten, men omvendt bruger han også tid frem og tilbage. Så det er lidt svært.
    Mener stadig at pris for hundepension er et megt godt udgangspunkt

• #12   22. jun 2011 Ja også når man handler ind… 200 er hvad jeg ville give en ung fyr (18-20) men en mand på 30 der tilbringer en hel aften i ens hjem er for mig noget helt andet…
    Plus, hvis du giver 500 er du sikker på at han vil stå på tungen for at få lov til at passe din hund igen – og det er altid rart at have i baghånden… smiley

• #13   22. jun 2011 Hold da op, 500 kr for mellem 5 og 13 timers pasning af en andens hund... Det ville jeg personligt aldrig give, og ej heller tage imod :O)

Jeg er normalt ik nærig - men 200 kr plus mad og drikke synes jeg er rigtig fint.. Også selvom han er 30 smiley

• #14   22. jun 2011 Det er ikke om aftenen, det er fra kl. 10 om formiddagen, hvis det spiller nogen rolle., så han kan reelt smutte igen omkring kl. 15.

Normalt har jeg en veninde der kigger efter hunden, men da vi ikke ved hvordan han reagerer hvis "fremmede" går ind til ham, tør vi ikke tage chancen, før det er prøvet af, og det har vi ikke mulighed for først.

Så det bliver nok bare denne ene gang vi har brug for lidt ekstra hjælp.

Men derfor skal han jo ikke "snydes".

Må se hvad han siger når jeg snakker med ham i morgen smiley

Men fletallet er for omkring 200, og jeg tror på demokrati smiley

• #15   23. jun 2011 Suzy - han vil helt sikkert synes det er hyggeligt at passe hund, han elsker hunde og har ikke mulighed for at have en selv, så tror faktisk at han bliver og laver noget god mad eller griller hvis vejret er til det.

Kender jeg ham ret, siger han, han ikke vil have noget, og så vil jeg gerne vide hvad jeg skal give ham uden at det er alt for lidt , eller alt for meget smiley

Kommentér på:
Hundesiiter - pris

Annonce