{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.745 visninger | Oprettet:

Olivers vs Orijen? {{forumTopicSubject}}

Hvilket foder er bedst?

Vi vakler lidt mellem dem, havde egentlig tænkt mig at fodre min kommende hvalp med Olivers, men den bliver fodret med Orijen hos opdrætter smiley

Synes godt nok at Orijen er en smule pebret i prisen, men hvis det er et rigtig godt foder, vil jeg da gerne give det ekstra smiley

Nogle der har erfaringer med de to fodermærker? :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers vs Orijen?
  • #1   24. jun 2011 Mine fungerer rigtig godt på Orijen, synes jeg. Den lille har altid fået det, den store har jeg netop skiftet fra Olivers. Jeg kunne faktisk mærke det på hendes pels næsten med det samme og hun har aldrig haft så stabil og ensartet afføring som efter skiftet.

• #2   24. jun 2011 Hov "netop" lyder som om, jeg lige har skiftet, men det er vel 3/4 år siden

• #4   24. jun 2011 Herhjemme er det Olivers vi bruger. Super godt foder!

Igen; kommer det an på den enkelte hund.

Men tasso har aldrig været pænere at se på og for første gang spiser han ALT op! Og når vi finder foder frem bliver han helt vild. Noget som han aldrig har været før..

Så her er det kun positive ord :o)

Men husk; hvis du bestiller fra Olivers har de jo smagsgaranti (men det tror jeg nu mange andre mærker også har efterhånden) smiley

• #5   24. jun 2011 Orijen er kåret som verdens bedste foder 3 år i træk, jeg har ikke noget godt og sige om Olivers har oplevet flere hunde få allergi af det.

• #7   24. jun 2011 Jeg ville helt sikkert også vælge Orijen, jeg får selv en hvalp hjem om 3 uger og hun kommer på Orijen.

Jeg har ellers selv brugt Olivers i 3 år, men stoppede med det da min gravhund blev allergisk over for korn. Min gravhund fungerer ikke rigtig på Orijen, selvom jeg gerne ville have det, lige nu er han på Kingsmoor Pure.
    og det fungerer fint.

• #8   24. jun 2011 Tak for jeres svar smiley Jeg har besluttet mig for at købe Orijen, det er jo også det bedste når det nu er det hun allerede får smiley

• #9   24. jun 2011 Jeg fodre med Orijen til Silas og han har dælme fået en pæn hud af det. Slet ikke så mange urenheder og han klør sig ikke mere. Super godt foder

• #10   24. jun 2011 Jeg er klart tilhænger af Orijen. Jeg har også hørt om flere med skæl problemer på Olivers.

• #11   24. jun 2011 Har prøvet at fodre med begge dele på min gamle tæve.

Olivers: Det lignede at hun have stukket poten i stikkontakten og fået stød. Hendes pels blev simpelthen mat og strittede ud til alle sider.

Orijen: Dette fungerede hun perfekt på i alle aspekter.

Jeg bruger også Orijen på min nuværende tæve, og det fungerer upåklageligt.
    Hun er 14,5 kg. og en sæk på 13 kg. rækker til ca. 3 måneder mener jeg det er. Hun får 150 g. om dagen

Men igen det kommer an på den enkelte hund. Kender flere der fodre med Olivers som er meget glade for det.

• #12   24. jun 2011 Jeg kender ikke det andet foder, men jeg ved at at min tidligere hund udviklede noget allergi over for olivers og fik en hudlidelse og tabte håret på ryggen. Vi skiftede foder og så blev det lige så stille normalt igen.

• #13   9. jul 2011 har prøvet begge og Orijen er klart vinderen ;0)
    super godt foder !

Kommentér på:
Olivers vs Orijen?

Annonce