"Flot" Johny {{forumTopicSubject}}
Ja så har manden herhjemme lavet en "Johny" igen :oP
Grundet varmen valgte vi at lade hoveddøren stå åbent med hundegitter for, så Felix kunne ligge og få luft i skyggen. Johny sætter gitteret op og hopper i seng og jeg sidder herinde i stuen ved computeren. Omkring 45 min. efter begynder Felix at gø på en underlig måde som jeg ikke har hørt før og tænker 'Det er sku da mærkeligt når han ligger med "far" i sengen og putter' Undrede mig også over hvorfor Johny ikke reagerede og bad ham om at holde mund, så jeg letter den fede fra sofaen og smutter ind i soveværelset for at se hvad der sker, da jeg så står derinde høre jeg ham igen, men det kom fra stuen af nu... Meget underligt og jeg går tilbage, da jeg gør det, så ser jeg at lille Felix sidder på den anden side af hegnet og vil ind! Heldigvis var det sent og vi bor lige ud til en sti, hvor der stort set ikke køre andre end os. Puha... gad godt vide hvad han har lavet. Han var i hvert fald meget glad for at se mig og begyndte helt at pive.
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.599
Det tror jeg sku også eller det vil jeg håbe for ham. Men det er sku da egentlig rart at vide at Felix enten ikke smutter eller har helt styr på at komme tilbage, hvis han en dag skulle smutte ud for at lufte sig selv.
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.885
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.599
Ja, jeg er ret glad for at det var ommkring 23:30, hvor der ikke er ret mange på gaden.
Camilla H:
Hehe ja jeg grinte også lidt af det må jeg indrømme og er bare lykkelig for at Felix ved hvor han bor, men altså ved jo heller ikke om han bare har ligget ude og nydt det kølige vejr eller om han har været på tur.
Louise Damsbo:
Puha det er ikke sjovt, slet ikke når de er små.
Felix smutter heldigvis ikke normalt ud når vi går ud og ind, men det skete altså igår og tror egentlig mest at det var pga. varmen.
"Flot" Johny