{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.312 visninger | Oprettet:

freja  k
freja k
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Har solgt min hund . {{forumTopicSubject}}

Hej folkens
Jeg solgt mit et og alt i fredags da min kæreste har fået afvide af lægen at han ikke kan tåle hende smiley
men de mennesker hun er komme ud til at godt nok mærkelig syntes jeg . da de kom og hentede hende spurgte jeg om de havde andre hund så sagde de nej men har fundt ud af at de har nogle hvalpe til salg på guloggratis de spurgte også om hun kunne få hvalpe det kan hun jo så . så ringede jeg til hende i da for at hører hvordan hun havede de det var bare jamen hun har det fint ikke andet når jeg skriver til dem så skriver hun bare ok og hun har det fint så spurgte jeg om vi måtte komme op og besøge hende søndag men nej der var de på camping med nogle venner så det kunne vi ik . så var jeg ved at søge på nettet så har jeg fundet ud af at hun har en hunde pansion og en hunde kennel det har hun så ikke fortalt noget om og hun sagde også til mig at hun ikke havde facebook men har fundet hende der ind .. så syntes godt nok det var lidt mystisk så ringede min kæreste der op for at sige at vi komme efter hende i morgen og så sagde manden vi skullle bare holde op med at skrive til dem hvordan det gik med hende osv . ville lige hører hvad i havede gjort hvis det var jer ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har solgt min hund .
Kommentér på:
Har solgt min hund .

Annonce