1.460 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hjælp, min lille vuf halter:-( Hjælp, min lille vuf halter:-(

Nogen der har prøvet at jeres hund pludselig halter? Igår var der lidt, men idag støtter hun overhovedet ikke på h. forben:-( Jeg har tjekket og mærket efter, men kan ikke se noget. Hun klader ikke når jeg trykker eller noget, så forstår det ikke? Hun vejer kun 9 kg og ellers frisk. Men når hellere kontakte dr.dyr:-/

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, min lille vuf halter:-(
  • #1   10. jul 2011 Hvis edlldf hunden er frisk nok ville jeg nok vente og se til i morgen hvordan det går.Skån hende lidt i dag, uden for lange lufteture.
    God bedring med hende.
    Er der ikke en klar bedring i morgen, så dr.dyr.

• #2   10. jul 2011 Ellers =edlldf

• #3   10. jul 2011 Prøv evt med et "potebad", nogle hunde kan godt træde på en tidsel og få ondt pga det. Held og lykke smiley

• #4   10. jul 2011 hvor gammel er hun?

• #5   10. jul 2011 Vil også sige skån hende i dag.
    Det KAN være vokseværk, men nu ved jeg ikke hvor gammel hun er.

Se det an i dag, og så tag hende til dr. dyr i morgen smiley Vores rottweiler havde kræft i skulderen, og der gik næsten fire måneder, før vi opdagede det, fordi hun haltede, og de derfor troede der var forstrukket noget eller sådan, selvom dyrlægen var involveret flere gange.
    I hvert fald god bedring! smiley

• #6   10. jul 2011 Jep.. Min den unge tæve,har lige ligget i ro i 14 dage,med en skade i forbenet.. et vred,da den røg efter en kat...

• #8   10. jul 2011 Jeg ville ringe til dyrlægen og høre, hvordan jeg skulle forholde mig, og hvad jeg skulle gøre. smiley

• #9   12. jul 2011 Tusind tak for jeres indlæg:-) Vi var hos dr.dyr igår og fik konstateret at hun havde på ét eller andet tidspunkt trådt et lille glasskår/sten op mellem trædepuden og det havde sat sig til et modbydeligt betændt stort sår:-( Utroligt jeg ikke selv havde set det (rædsom dårlig samvittighed) men havde tjekket og givet hende fodbad. Men nu har hun fået antibiotika og smertestillende (og skal ha´ det de næste 5 dage) + en flot grøn forbinding:-) Hun er jo en lille Amr.Cocker på 6 år, men en tæt pels og selvom jeg har klippet hende mellem trædepuderne kunne jeg ikke se noget. Men godt så, vi blev da 850 kr. fattigere:-) pyt bare hun får det bedre...

• #10   12. jul 2011 Gitte T

Åha da, god bedring til hende!

Min Alva er blevet stukket af noget i lørdags, så vi måtte lige bruge 1600kr på vagtdyrlægen, og 678kr på kontrol og noget andet antibiotika, fordi hun ikke kunne tåle det første hun fik, og så skal vi til kontrol igen på fredag.. Men så længe hun får det bedre, er det det værd smiley
    Men fik da godt nok noget af en overraskelse, da jeg så det her: (link fjernet)

• #11   13. jul 2011 Ashley Vinther: Ja føj, det er dyrt at besøge de kære dyrlæger:-) Men som du skriver: Bare det jo blir bedre.. Stakkels hund, så slemt så vores heldigvis ikke ud:-)

• #12   13. jul 2011 Gitte T

Nemlig :o)

Kommentér på:
Hjælp, min lille vuf halter:-(

Annonce