{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Når førerhunden forsvinder... {{forumTopicSubject}}

Jeg har brugt for et godt råd - eller flere...

Jeg har i 2 år haft 3 dejlige tæver sammen, og vi levede i fred og harmoni... Men for 2 måneder siden mistede jeg min gamle hund, og siden har de andre 2 været på kant af hinanden.
De kommer ofte op og slås - har aldrig bidt hinanden, er relativ nemme at skille og 10 sek efter kan de være sammen igen som om intet er sket.
Jeg tror bestemt de mangler deres gamle leder. Og jeg tror min yngste - Audi - mangler en anden at bruge lidt tid på, så alt hendes focus ikke er omkring Layney.
"Kampede" kommer som regel når vi er blandt andre - hunde eller mennesker - da Layney nemt kan blive trykket og Audi straks er over hende.
Audi er for 14 dage siden kommet i hendes første løbetid (ja, hun er 2år), og er tydelig meget forvirret over alt det der sker med hende - og dette bidrager nok heller ikke positivt til situationen.
De er normalt gode venner - leger rigtig meget, spiser sammen (der er absolut ingen madaggression). De sover ikke sammen, da Layney ikke vil ligge med andre, og jeg tror også Audi mangler dette som hun gjorde meget med min gamle hund.

Men hvad gør jeg?? Jeg synes dette har været 2 meget hårde måneder - jeg har ikke problemer med dem når vi bare er herhjemme alene, men så snart vi kommer ud blandt andre eller jeg får folk på besøg, har vi balladen.

Håber jeg kan få lidt gode råd...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når førerhunden forsvinder...
Kommentér på:
Når førerhunden forsvinder...

Annonce