{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.996 visninger | Oprettet:

flækker din hunds trædepude ofte?? {{forumTopicSubject}}

nu er det anden gang min hund har været så uheldig at flække sin trædepude på forbenet, den der sidder helt oppe på benet bag tommelfinger neglen og det bløder af hækken feldt hver gang det sker.
min svigerforældres rotte lavede også samme nummer med at flække samme trædepude.
min hund har en grim vane med at lave hårde opbremsninger under leg med sig selv, mennesker og hunde og derved tror jeg at trædepuden ikke kan klare belastningen.
er der andre der har oplevet at jeres hunds øverste trædepude flækker på forbenet???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  flækker din hunds trædepude ofte??
  • #1   13. jul 2011 jeg har oplevet det med en af mine forrige hunde, netop også med at hunden laver hårde opbremsninger, det tager en krig at hele og holde det rent
    stakkels pus, god bedring

• #2   13. jul 2011 ikke et fænomen jeg nogen sinde har oplevet ske for nogen af mone, gennem tiderne, mange hunde..

Men god bedring til din hund;=)

• #3   13. jul 2011 min hund er bare mærkelig og hård ved sig selv, lidt masochistisk anlagt.
    men glæder mig at der alligevel er en der har prøvet det med sin hund

• #4   13. jul 2011 tak smiley
    jeg har heller ikke prøvet det med min forrige hunde, så synes sku det er utroligt at det nu er anden gang han laver det nummer.

• #5   13. jul 2011 Aldrig oplevet det, men det lyder ikke behageligt :o)
    Husker du at smøre den med potevoks som forebygning? smiley
    Jeg bruger det her til mine fra efteråret og hen til foråret. smiley

http://kobbel.yup.dk/sundhed.php

• #6   13. jul 2011 Ashley Vinther
    jeg smør kun hans poter om vinteren hvis de er meget tørre.
    trædepuderne er ikke tørre nu, han har flækket sin trædepuder ved at bremse hårdt op når han leger, han burde hedde tonser, for han passer ikke på sig selv.
    han kom hen til med sit legetøj og jeg opdagede at der dryppede blod på sko, blodet piplede ned af benet på ham, han var bare glad og ville lege videre men blev fortørnet over at jeg tog legetøjet fra ham og gik ind for at stoppe blødningen og rense det, det er først nu et par dage efter han har opdaget sin sår og ikke vil lade det værre fordi det er åbent, ellers er han fløjtende ligeglad
    mærkelig hund

• #7   13. jul 2011 tror det kan skyldes at din hund stopper på forbenene og ikke på bagbenene..
    Molly hun stopper nemlig på bagbenene og kan derfor godt få lidt små revner/flænger i sine trædepoter bagpå..

• #8   13. jul 2011
    smølfen med tangloppen !

Haha :o)
    Så kan jeg desværre ikke hjælpe smiley håber I finder ud af det smiley

• #9   13. jul 2011 min have ligner en 4 banet motorvej pga hans opbremsninger, han pløjer græsset op på den måde, griner
    ja han bremser nok mest på forbenene, men hvor er det træls.
    min svigerforældres hund flækkede sin trædepude i to og måtte syes to gange, det løb op i 8 tusind kr alt i alt med to gange syning, en kons og en vagt.

• #10   13. jul 2011 Mine har flækket sine trædepuder 2 gange dog ikke pga hård opbremsning. MEN selvom puderne ikke føles tører er det en god ide at bruge potevoks også om sommeren nemlig fordi det gør pote"puderne" mere fleksible og elastiske. Udover det så hvis det skulle gå galt fik jeg anbefalet af min gamle dyrlæge og af min nye dyrlæge at købe spray plaster på apoteket til at spray på. Det er lidt ubehagelgit for hundene lige når et bliver sprayet på fordid et er koldt man bagefter er der intet og det holder såret rent og fint. men giver stadig luft. Mener det koster ca 35 kr for en "flaske"på apoteket. du kan også købe den her
    (link fjernet)

Også kan du ellers købe sådan nogle her for at holde såret lukket :
    (link fjernet)

Og udover de tkan jeg virkelig anbefale sådan et par her :
    (link fjernet)

• #11   13. jul 2011 nu hvor du siger det så har jeg faktisk plaster til sår på flaske som jeg i sin tid købte til heste, tak for rådet med potecream

• #12   14. jul 2011 vil lige sige tak igen, fik sprøjtet sårplaster på igår og han har ladet såret være i snart et døgn og det fint tørt, han synes godt nok ikke lige det var sjovt at få det spøjtet på pga lyden fra dåsen, men det gik ok til sidst og en masse godbidder.

Kommentér på:
flækker din hunds trædepude ofte??

Annonce