{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Hvordan Gjorde de???????????? {{forumTopicSubject}}

Gyyyyyyyyyyys......har lige haft hjertet i halsen..................................

Hvalpene var ude.....(.har vores egen..........og så ham der skal til fyn på fredag tilbage...).................................................
Vores have er totalt indhegnet................så de kan jo ikke komme ud......................
Syns efter et stk tid der er noget stille derude..........................undrede mig noget..................

Syns så jeg kan høre et forsigtigt bjæf ude fra forhaven..............som grænser ned til vejen................der har de nu været så tit.................og de kan jo IKKE komme ud*SS*.........går ud og kalder på dem...............hmmmmmmm........der kommer ingen glade hvalpe tonsende imod een.........................går ned i forhaven.......................tænker de leger under syren buskene...............................kan da også høre puslen............men ikke SE hvalpene...........................

.GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISP...................de render ude på fortovet........................drøøøøøøøøøner om i gården....................og kalder helt hysterisk på dem...............................altså lokkende.............................og så kommer de vraltene op af indkørslen til hegnet..........................................rooooooooooser dem sindssygt overstrømende da de vralter ind af lågen...........................

Men puuuuuuuuuuuuha...................blev forskrækket...........hjertet hamrede vildt og rystede over hele kroppen................................de KUNNE være kørt over af en bil....................de KUNNE være taget af nogen der kom forbi..................de KUNNE..........de KUNNE....................

Puha alt det jeg forestillede mig i de sek..................................og HVOR pokker er de kommet ud.................................er mig en total gåde...................har kigget det hele efter.....................og fatter simpelthen IKKE hvordan de er kommet ud........?????????.......

Men et er sikkert.....................de kommer ikke ud alene mere.............................andet end vi lusker efter og ser hvor pokker de kom ud fra............i tilfælde af de forsøger sig igen......................hmmmmmmmmmmmmmm...................


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan Gjorde de????????????
  • #1   12. jun 2006 Sikke en forskrækkelse!!

    Godt du ikke lader dem alene ude mere, for som du skriver... tænk nu hvis!!



  • #2   12. jun 2006 Ved hvordan du har det. den 1 gang Trifli oppenede lågen ud til vejen, havde hun 12 stk 5 uger gamle hvalpe....shit-shit-shit

  • #3   12. jun 2006 Det var så ikke noget mysterie og nemt at forbygge, men at få indsamlet de kære små i en fart pyha. kunne have 5 adgangen i favnen, når jeg klemte dem lidt. De var ikke helt tilfredse med den sjuskede måde at blive båret på...LOL

  • #4   12. jun 2006 Sjov historie, meeen.....; ))

  • #5   12. jun 2006 på den anden side så er der mange unikke væsener til.....

  • #6   12. jun 2006 He he...ANNI...se lige her.. s http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=46978
    Hvis jeg var dig ville jeg få en til at
    stå et uset sted i haven og så skal du stille dig uden for hegnet og kalde med din "madstemme"
    Hvis du er heldig kan hvalpene huske hvor de smuttede ud og gør det samme igen!
    Mine kravlede op af hegnet som om det var en trappestige....


  • #7   12. jun 2006 Lise Ø........sneeeeeeeedigt....vil jeg prøve....*GG*

    Vinnie......man blir sg forskrækket .....er du da tovli*GG* kan måske godt forstå de var lidt utilfredse med at bli båret sådan*GGGGGGGGGGG*

    Mette .......hmmmmmmmmm udspekuleret hund............vi har også fået problemer med Molly.....hvalpenes mor.....før i tiden kunne hun kun åbne døre der gik ud af når hun hoppede op på håndtaget....................meeeeeeeen det er slut nu.............nu kan hun også selv lukke sig ud af døre der går ind af..*GG*......................har før skændet lidt på ungerne fordi jeg troede de ikke lukkede dørene ordentligt.......og at hun gik uden for når vi kom hjem...(hun stikker dog ALDRIG af)...........og skal også ud af lågen først*GG*.....................(den hasp kan hun alligevel ik klare....endnu*GGG*)...................................men fandt jo så ud af det er hende selv der kan åbne dørene..............................sorry kids*SS*..............................så nu skal der simpelthen låses så hun ik kan komme ud*GGG*.......................og vi har ellers aldrig fordøren låst.........................men sååååg...............den kan hun sg også åbne............selv om den er tung*GGGG*..............................

    Og kom så ikke og sig hunde er dumme*GGGGGGGGGGGGGG*


  • #8   12. jun 2006 og Tanja...............ja puuuuuuha...................en øjen åbner af format......................els må jeg lave et aflukke til dem.............så den kun kan være der............indtil jeg finder udgangs hullet*GGGG*............fatter det bare NOT................har tjekket og tjekket og tjekket den sidste time.................................og ville jo også være synd med et aflukke nu de kan bruge hele den dejlige have til oplevelser.............................og hundegården vil jeg så nødig bruge......................hmmmmmmm skal også først ha de tømt for haveting.............den er blevet brugt til det istedet............fordi jeg syns det er synd de skal derind*GGGG*.........................havde ellers så mange planer med den hundegård...................men syns sg det er synd.............................................nu jeg alligevel går hjemme..........................


    Naboerne har samojede spidser(staves?)..................og de stakkels hunde går der dagen lang................fandme synd...........................og når de så gør......(og det gør de jo....................temmelig tit endda...........pga de altid er lukket derinde....)........................så åbner de terasse døren og gaaaaaaaaler som en åndssvag på hundene.........at de skal holde mund....................med det resultalt at hundene gør endnu mere............

    dælme synd........ser dem kun sjældent ude og lufte de hunde..............og så er det som regel kun han hunden..................................og de stakkels tæver der går i hunde gården med deres hvalpe.........................tror kun de hvalpe kommer ud når de skal fremvises for evt. købere.......................

    og har råbt tilbage nogle gange at det fandme er klart de stakkels hunde gør..................når de kun får selskab når de skal fodres eller der skal gøres rent....................

    har snakket med land betjenten.................og han vil tjekke op på det.......................

    syns altså det er skide synd............................

    sidst de havde hvalpe............fortalte datteren mine unger ....at hvis de ikke fik solgt alle hvalpene.....så ville faderen selv skyde resten..........................ungerne kom skrækslagne hjem og fortalte det.......................og jeg garanterede dem....................og datteren...............at hørte jeg noget der tilnærmelsesvis lød som skud................så ville jeg kontakte politiet med det vuns................................
    Sikke en måde at holde hunde og få hvalpe på........................han skulle skamme sig.................................og han kan sjovt nok ik li mig......................................ja hvorfor mon*GGGGGGGGGGGG*


  • #9   12. jun 2006 ups.................var ik meningen der sku skrives så meget...............men galden tog lige overhånd*GG*

  • #10   12. jun 2006 Anni A : kan godt forstå at galden presser på. Ikke en måde at lave familliehunde på !

  • #11   12. jun 2006 Vinni S>>>>aaai,,,,syns jeg godt nok heller ik da..................selv om vinteren går de derude.....hele året..............ved godt de kan tåle en del kulde i forhold til mine,,,,,,,,,,,,me hvorfor ha hund hvis du ikke vil ha dem inde i dit hjem??????????fatter det not

  • #12   12. jun 2006 Bryder mig overhovedet ikke om hundegårde......men netop Samojedespidser kan godt bo ude året rundt.....

  • #13   12. jun 2006 lise ø...................oki...............men syntes bare ik det er en måde at ha hund på*SSS*

    Virker bare på mig som om de kun har dem for at tjene penge......................måske det er mig der er forkert på den*S*


  • #14   12. jun 2006 men igen............vi er jo forskellige..............kan bare ik forestille mig at ha hunde der kun skal gå i hunde gård:-(

    Men upser.........var et side spring fra tråden omkring udbryder konger*GG*


  • #15   12. jun 2006 Nej ANNI....jeg synes også at vores hunde skal bo inde hos os og ikke i en hundegård året rundt.....vi er fuldstændig enige...

Kommentér på:
Hvordan Gjorde de????????????

Annonce