{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Død efter sex med hund
  • #1   15. jul 2011 Ja, hvordan forklarer man lige den for sine børn, tænker jeg?

- Og forstår virkelig ikke, hvorfor det skal gå ud over hunden.

• #2   15. jul 2011 gud hvor forfærdeligt. hunden har jo for søren ikke selv valg det!!!! den må da efterhånden være helt skør i hovedet den hund ;(

• #3   15. jul 2011 Alle mennesker er virkelig bare ikke kloge? Manner hvor er der meget frygteligt i verden!!! Tænk hende fra Brønderslev-sagen(havde om det i Projektopgave) hun blev GROV mishandlet og bare 1 lille bitte ting ud af flere 100000000 blev hun tvunget til at blive bedækket af hingste op til flere gange ; /
    Hvor er det frygteligt!

• #6   16. jul 2011 Virkeligt klamt og perverst, og virkeligt tragisk at hun døde.
    Men hvorfor sidder hunden i karantæne???

• #7   16. jul 2011 Jamen hvorfor afliver de den ikke bare, synes da det er vildt den skal være i karantæne ligegyldig hvordan det så end foregår. Og kan dens sæd give allergiske reaktioner, så kan andre hundes vel også - jeg kan ikke se nogen logik i den beslutning.
    En allergisk reaktion kan vi alle jo få, hvis vi møder et stof af en eller anden art, som vi ikek tåler - medicin for eksempel!

• #8   16. jul 2011 Stakkels kvinde..
    Men STAKKELS hund!!
    Den har jo ikke valgt det, hvorfor skal den så være i karantæne? Den har jo intet gjort galt :s

• #9   16. jul 2011 Spis da lige brød til.

Den er i karantæne fordi ejeren har brudt loven, der forbyder sex mellem menneske og dyr. Havde vi set ham banke den, så ville vi nok alle ønske at den kom i karantæne, og ikke skulle bo hos ham længere.

Ingen aner hvordan denne karantæne foregår, men jeg tvivler på den lever under kummerlige forhold, i et lille bur uden dagslys og menneskekontakt.

• #10   16. jul 2011 Moster i svøb - jamen HVORFOR er den i karantøne?
    Fordi ejeren har brudt loven? Hvad har det med hunden at gøre, den farer da ikek ud og voldtager tilfældige kvinder nu?

Det er da ejeren af hunden der skal have en straf, hunden er jo ikek farlig.

• #11   16. jul 2011 Som jeg skrev, han har været part i en ulovlighed, sex mellem menneske og dyr, og for at undgå han udsætter sin hund for dette igen, så er den taget fra ham, ligesom hvis han havde banket, sultet eller på anden måde udsat den for overlast.

Det er IKKE for at straffe hunde, men for at beskytte den,

• #12   16. jul 2011 Jamen jeg forstår det stadig ikke, så kan de jo give hunden til nogen der ønsker den eller aflive den, for den sags skyld - han skal ve laldrig have den tilbage, hvis de tror han kan finde på det igen.

• #13   16. jul 2011 Man må da håbe at de idioter der dyrker sex med dyr lære af dette. Det er sku så ulækkert som det kan være og den hund skal da bare have et nyt hjem hos en ny familie som kan tage sig godt af den i stedet for den skal straffes. Ærligt hvis det er ulovligt er det sku hendes egen skyld smiley

• #14   16. jul 2011 Juridisk kan de sikkert ikke omplacere den permanent før han er dømt i retten. Herhjemme ser vi jo også få deres hunde tilbage, selvom de har overtrådt loven.

Maria, hunden bliver ikke straffet, den bliver beskyttet.

• #15   16. jul 2011 Hvor det dog klamt at man kan finde på sådan noget !

Men ja stakkels kvinde, børn og ikke mindst hund smiley

• #16   16. jul 2011 Stakkels hund

• #17   16. jul 2011 Jeg synes da den bliver straffet ved at være i karantæne i 3 år. Lige meget hvad skal den mand ikke have hunden tilbage så hvorfor får den ikke en ny familie i stedet for at skulle være i et bur i tre år ?det synes jeg da er straf for den hund og hvis den ikke skal have en ny familie skal den sove ind.

• #18   16. jul 2011 Hunden er jo nok i karantæne fordi det er en uafsluttet sag, og den er dermed stadig bevismateriale i sagen...

De må sikkert ikke afskrive hunden før sagen er helt afsluttet, og indtil da er den i karantæne - men som der skrives længere oppe, kan det da snildt være at det er i en plejefamilie eller lignende.
    Jeg tror skam nok hunden har det fint nok, og trives i bedste velgående - hvis ikke myndighederne kunne tage sig ordenligt af dyr i sådanne situationer ville der være ramaskrig.

• #19   16. jul 2011 Syndes sgu det er underligt at den DØDE kvinde skal kaldes alle mulige ting, jeg bifalder heller ikke sex med dyr.. Men der er INGEN i verden der kan blide mig ind at hunden ikke selv havde lyst smiley

• #20   16. jul 2011 Ja jeg synes så ikke stakkels kvinde . fred være med hende .
    men jeg synes stakkels børn og stakkels hund .

• #21   17. jul 2011 Jeg tror nu som sådan ikke hunden har været tvunget men det er bare så forkert i mit hoved hvis hunde skal bruges som sex legetøj/ dyr. Nogen gange tager man et forkert valg og det gjorde hun den dag. Hvis kvinden var bundet og han fik hunden til at springe på hende så er det jo ikke hendes skyld.

Kommentér på:
Død efter sex med hund

Annonce