{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Vi har været på udstilling i Tvååker i dag {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er nysgerrig for at høre om andre har været i Tvååker i dag. Det var en 2 dages SKK udstilling, men jeg stillede ikke fredag, pga. dommervalget.

Vi stod på kvart over tre, og kørte kvart over fire. Kl. lidt over 7 var vi fremme, med 3 pauser for Bianca og Beckies skyld.

Sidste øjebliks dommerændring. Hvad pyt, jeg kendte ikke nogen af dem, så det er der ikke noget at gøre ved.

Det gik også fint. Der var 8 i juniorklassen, og kun 2 fik Excellent. Beckie var den ene og blev nr. 2. Resten fik imellem VG til Sufficient og til CBJ, så selvføgelig var jeg rigtig glad, for dommeren kunne godt lide hende. Hun skal bare have lidt mere "drive". Men vi har haft et hårdt program, med 2 dage på Bornholm og 2 dage i Paris til WDS, så jeg synes hun gør det godt.

Bianca blev 2. Bedste Tæve, slået af WWW10/11, som er hendes niece. Så det bliver i familien.

Men allergladest blev jeg, da jeg fik at vide, at den han som skal parre Bianca i næste uge, havde haft sin første parring med en svensk tæve. Så han kan godt parre på trods af sin uerfarenhed. Så jeg glæder mig rigtig meget til, at skulle til Sverige med Bianca i næste uge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi har været på udstilling i Tvååker i dag
Kommentér på:
Vi har været på udstilling i Tvååker i dag

Annonce