{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Adfærdsproblemer. {{forumTopicSubject}}

Ja, min hanhund han har nogle problemer, med at han ikke kan lide andre hunde, han ryger lige i struben på dem, hvis han for lov og det bekymrer mig utroligt meget.. Hver gang vi går tur, kan vi ikke hilse på andre hunde og det syntes jeg på en måde ikke er fair over for min anden hund Mille, da hun sagtens kan snakke med andre hunde. Han har haft det problem med andre hunde lige siden vi fik ham. - P.S han har ingen problemer med mennesker.

Og så har jeg ét problem til. - alene hjemme... Ja, han kan ikke klare at være alene, og det er ligemeget om vi bare lige står udenfor i to minutter, eller er i skole/arbejde så går han fuldstændig amok som om han var ved at dø af glæde når vi kom hjem.

Håber i vil komme med forklaringer/hjælp/råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærdsproblemer.
  • #2   17. jul 2011 Er enig med linda R. Jeg har selv en hund som bestemt ikke bryder sig om andre hanner. Jeg træner, eller prøver at træne at man sagtens kan gå forbi en anden hund uden at skulle skabe sig. Blandt andet ved at aflede hans opmærksomhed eller skærme af, så han ikke kan se den anden hund.

    Hvis han ikke ikke ødelægger noget eller står og piver, så er der ikke meget andet at gøre end at acceptere man har en hund der er meget glad for at se en.


  • #3   17. jul 2011 Jeg træner en del lydighed med min tæve, hun har desværre boet langt ude på landet i sin hvalpe tid, så hun bliver meget nervøs blandt fremmede hunde. Uden snor har jeg ingen problemer, men i snor gør og rejser hun børster.

    Det er stadig 50/50 nu efter jeg har trænet med hende om jeg får et udbrud, Men normalt kan jeg få hende til at sit og holde fokus på mig. Jeg har godbider og et pivedyr med jeg, jeg forsøger altid at få hendes fokus væk på en positiv måde. Desværre er jeg dog nødt til at tage lidt fat i hende, hvis hun bliver helt ustyrlig.


  • #4   17. jul 2011 Det er ikke kun hanner han ikke brydes om, det er også tæver. - Kan sagtens være det fordi han er utryg, da han er en meget usikker hund.

    Tak for alle jeres svar smiley


Kommentér på:
Adfærdsproblemer.

Annonce