{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

KNÆOPERATION!?! {{forumTopicSubject}}


Da Honey i længere tid har trukket/haltet på benet, er vi i samarbejde med vores dyrlæge blevet enige om at vi nok skal til en specialist.

Honey har fået taget røngten, der er ingen skader/slid/HD eller andet at se. Så vi forventer at det er et ledbånd eller noget brusk der er årsag til haltheden.

Mit håb er at høre fra andre der kender nogen, eller selv har været igennem noget lign, hvor det blev gjort og hvad der blev gjort?
Er jeres hund blevet frisk igen efter operationen, er der nogen følgeskader?

Er der nogen der kan anbefale specialister på sjælland?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KNÆOPERATION!?!
Kommentér på:
KNÆOPERATION!?!

Annonce