11.376 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

dyrlægen i Trige - erfaringer :) dyrlægen i Trige - erfaringer :)

godaften smiley

Da jeg står og skal have vores hunhund steriliseret inden for et par måneder, har jeg forhørt mig lidt om priser rundt omkring.

Ved min egen dyrlæge skal det koste 3800 ca + det nødvendige smertestillende.

Jeg sad så og søgte lidt rundt på nettet for at kunne have andre pris/ er at forholde mig til, og så faldte jeg over en dyrlæge i trige http://www.dyrlaegenitrige.dk/
hun tager kun 2100.. altså der står jo hun er medlem af den danske dyrlægeforening.
men hvis nogen kunne fortælle mig om de har erfaringer ville det hjælpe lidt, for det er mig en gåde at det næsten er 2000 kr forskel, og det får som regl alarmklokkerne til at ringe smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyrlægen i Trige - erfaringer :)
  • #1   18. jul 2011 jeg har kun hørt dårligt om den i trige,men om det passer ved jeg dog ikke,kender ikke selv den dyrlæge,jeg vil klart anbefale tilst dyrehospital søren graff,der blir dyrene behandlet såå godt altid prof service og aldrig problemer efter operationer osv,man får alt forklaret,og så kan jeg godt li at når et dyr skal afleveres til operation, så får den en beroligende sprøjte og man sidder så i venteværelset til den er sløv og ligeglad,først der tager de dyret med,jeg har ikke oplevet at man gør sådan de 2 andre steder jeg har haft dyrlæge,mener søren tager ca 3800 kr for en sterilation ca,det er faktisk ikke dyrt,men hellere betale lidt mere så man er sikker på alt er iorden,bare min mening :O))

• #2   18. jul 2011 jeg har så kun hørt godt om dyrlægen i Trige. Måske det med prisen kan have noget at gøre med at hun har klinik derhjemme så der ikke er udgifter til dyr husleje... eller måske er hun ikke med i den dyrlæge "mafia" der er i århus hvor priserne mellem dyrlægerne er aftalt.. tjaa der kan jo være flere grunde til prisen er anderledes...jeg har været hos Hanne med Vuck og har kun rosende ord at sige om hende. Hun er dyrlæge for at hjælpe dyrene og ikke for at tjene penge..

• #3   18. jul 2011 Og om Søren i Tilst har jeg hørt at han er ok til vaccinationer og den slags, men til de mere seriøse opgaver vælger man en anden.
    Jeg har ikke hørt noget om Trige.

• #4   18. jul 2011 Jeg har været rigtig glad for dyrelægen i trige, hun er venlig og god ved dyrene (har haft både hund og rotter inde) og så ved hun hvad hun gør..

Jeg har dog ikke haft operationer der..

• #5   18. jul 2011 jeg har fået opereret 4 hunde hos søren han er så dygtig en dyrlæge ved ikke hvor du har det fra, men det passer ikke,han er netop kendt for at være en meget dygtig dyrlæge i operationer,jeg og familie,venner har brugt søren i så mange år,det gør man ikke hvis han ikke var så dygtig vel stine d,så lad venligst være at svine en så dygtig dyrlæge til uden du har noget hold i det,

• #6   18. jul 2011 jeg kan sige så meget at jeg var ved at miste min kineser pige i dec mdr og søren reddede hende,en anden dyrlæge var indover og sagde afliv der er ikke noget at gøre, men søren ville prøve og jeg har en rask hund idag,så ja jeg er glad for søren.han er netop ikke en dyrlæge der bare giver op.

• #7   18. jul 2011 Jeg er 100% enig med M&M!!! .
    Kan varmt anbefale Hanne :o)

• #8   18. jul 2011 Har forøvrigt fået alle mine 3 hunde opereret hos hende og hvis ikke det havde været hos en dyrlæge med hendes ekspertise havde jeg nok ikke haft mine piger i dag.
    Det var desuden neutralisering af dem alle 3 :o)

• #9   18. jul 2011 prøv Søren Keldsen i Nemtofte ved at han ikke er så dyr

• #10   18. jul 2011 Der er også en i Thorsag det er en dame kan ikke huske hvad hun hedder men hun er også ok har selv brugt hinde da jeg bode der oppe

• #11   18. jul 2011 Ja det skal nok passe det er ham har brugt ham for mange år siden da han var ude i skåde ved århus kenner mange der bruger ham

• #12   18. jul 2011 Mor til 7

Klap dog hesten! Det er hvad jeg har hørt, ved at mange i området hvor jeg bor bruger ham til "vaccinationsdyrlæge". Min personlige erfaring med ham er begrænset, men lad os bare sige at jeg ikke var imponeret :o) Jeg ved ikke hvor han er "kendt" for at være dygtig, jeg har aldrig hørt det.

(Tak Pernille)

• #13   18. jul 2011 ja jeg kender en pige hvis far mistede sin rotte tæve i trige på grund af et smeltet ilt apperart :-(....
    plus der var en herinde der havde en tråd med en hanhund der var kasterert hvor klamperne sprang :-(...
    jeg har fået messi kasteret i tilst hos søren ,,jeg fik nu en super fin behandling og der var ikke en finger at sætte på noget ...

• #14   18. jul 2011 tak for alle jeres svar - tror at folk har det som dyrlæger som med deres egen læge. Men altid rart at få et indblik i hvad folk mener:)

• #15   18. jul 2011 pernille,jeg sagde osse bare min mening,det har jeg vel ret til, stine har kun hørt om søren skriver hun i det første hun skriver,man hører jo så meget,derfor skrev jeg jo netop at jeg selv havde hørt dårligt om trige,men ikke viste om det var rigtigt,læs dog hva man skriver inden du hakker en ned.
    stine, klap selv hesten vi behøver jo ikke være enige om tingene,men behøver jo så hellere ikke være uforskammet vel.

• #16   18. jul 2011 Mor til 7

Så fortæl mig lige hvor jeg sviner nogen til? Og hvor er jeg uforskammet?

• #17   12. feb 2014 Hanne Hallson har vi brugt igennem mange år. Første gang for ca 20 år siden, hvor hun skånsomt, efter vores ønske, steriliserede vores hunkat, så hun stadig kom i løbetid med hvad følger, men uden at blive drægtig. Dette har vi ikke siden mødt en dyrlæge der ville/kunne gøre.
    Hanne er derfor både en virkelig dygtig kirurg og vi oplever hende som et varmt og dyreengageret menneske.

• #18   16. jan 2015 Jeg har bestemt kun gode erfaringer med Hanne som elsker dyrene og ikke lader dyre lokaler være noget vi som kunder betaler. Åbyhøj klinik havde nær taget livet af mon venindes hund der på fjerde døgn i deres varetægt havde diarré m blod i vi hentede ham og kørte til en anden og efter drop osv var han klar efter en overnatning. Og skåde aflivede min datters kanin mens hun som dengang var syv år stod med kaninen og jeg skældte ud. Så børn og kæledyr aner de intet om. Det var en lørdag aften og vi måtte give 1600 kr for en aflivning. Så er der sq tale om afstumpet mennesker hvor pengene vejer og ikke dyrenes ve og vel. Som jeg sagde til dem i opfordrer jo folk til selv at aflive dyr.med de priser. Min datter skulle holde sin kanin mens jeg hævede pengene havde sq ikke drømt om de aflivede den mens min syv årige datter stod alene m hendes elskede kanin. Føj
    Hanne i trige. Ja tak

• #19   16. jan 2015 Kan kun klart anbefale Hanne, mine dyr og jeg har altid kun fået en god behandling ?? at miste sin hund pga. Et smeltet ilt app. Er frygteligt både for ejer men også for den dyrlæge der har stået med det. Men mener helt bestemt ikke man kan hænge dyrlægen op på den, da det helt sikker har været en fejl i apparatet.

• Dorte A
    Dorte A Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Svar: 3
    #20   27. jan 2017 Hej med Jer.
    Omkring Hanne Halsson i Trige så kan vi her i huset kun anbefale hende på det kraftigste. Hun er meget kompetent, er I egentlig klar over at hun har været embedsdyrlæge ??? det bliver man jo ikke, hvis man ikke er en dygtig dyrlæge !
    Nå, det var en sidebemærkning. Vi har kun oplevet Hanne som en meget omsorgsfuld dyrlæge for vore katte. Flere af vore venner bruger Hanne til både hunde, kaniner og marsvin.

• #22   28. jan 2017 Jeg er så en af dem, der er rigtig glad for Hanne. Har brugt hende gennem mange år, først da hun startede Skejby dyreklinik, senere på klinikken på hendes hjemadresse og nu i den "nye" klinik i Trige.

Jeg har aldrig oplevet, at der er beskidt. Den gamle klinik var gammel og slidt og venteværelsesfaciliteterne absolut ikke i top, i den nye er der intet at udsætte.

Jeg har oplevet hende afvise flere, der har ringet for at bestille ormemiddel, netop fordi hun ikke kendte eller havde set dyret.

En af de ting jeg sætter stor pris på er, at hun kender sine begrænsninger og absolut ikke er bange for at henvise til andre dyrlæger, når det kræves.

Det var hende, der fik mig sendt videre til Peter Weiss, da områdets største dyrehospital havde klokket i det og min hund havde smadret sit knæ i deres varetægt og senest har hun forløst mit sidste kuld hvalpe ved kejsersnit. ( 1. hvalp født naturligt, to hvalpe var på vej igennem fødekanalen samtidigt og sad kilet fast)

Jeg var med gennem hele forløbet, der var intet at udsætte.

I mine unge år arbejdede jeg som "staldpige" hos en dyrlæge og jeg er uddannet laboratorietekniker på Statens Veterinære Serumlaboratorium, så jeg er ikke helt "grøn" smiley

• Anja H
    Anja H Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #23   31. maj 2017 Nogen der har fået lavet korsbånd på deres hunde hos Hanne?? smiley

• Ghita H
    Ghita H Tilmeldt:
    aug 2014

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 6
    #24   7. aug 2017 Min erfaring er at Hanne er en fantastisk dyrlæge som både hunden og jeg er meget glade for Hun forstod straks, i modsætning til andre dyrlæger jeg besøgte straks at stille en rigtig diagnose med speciel shampooe osv da hunden havde hårsækmider. Desuden er hun et varmt og sødt menneske og føler mig altid godt modtaget. Kan varmt anbefale hende og hun har altid rigtig meget at se til så ved ikke om de tar flere patienter vh ghita haugaard og django smiley

Kommentér på:
dyrlægen i Trige - erfaringer :)

Annonce