693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

doris r
doris r
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19

wulfsblutt og barf wulfsblutt og barf

Hej alle
Jeg fodrer med 5 forskellige varianter af WB, de bliver blandet sammen.
Men kunne godt tænke mig at suppler med råt kød, ved nogle måltider. pt får han hakket okse i klove med tørkost, som jeg putter i fryseren, og andre ben.
Men var hos rigtig hundemad på amager landevej i kastrup. og hun ville kun sælge mig nogle kalkun hoveder, tror jeg det var, men købte nogle knæ- frosset til ben.
men mit spørgsmål er ? der var jo en sammenpakning af hjort og hestekød osv. kan jeg ikke suppplere med det. eller giver det sart mave i små mængder.
jeg syntes ikke han har tendens til sart mave. det er en dsg jeg har på 2 år til oktober

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wulfsblutt og barf
  • #1   18. jul 2011 ørst: hvorfor blander du de forskellige varianter af WB sammen? Hvorfor ikke bare bruge dem rent, og så variere ved at give den ene slags til den er brugt op og derefter den anden slags osv?

Dernæst: Mine hunde får Wolfsblut om morgenen og råt om aftenen: Jeg køber ikke hos Barfcentrene, men derimod hos en slagter; det er billigere og efter min mening meget bedre.
    P.S. ingen problemer med maven her.

• doris r
    doris r Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #2   19. jul 2011 Ellen p
    jeg blander det for så får han alle smagsvarianter på en gang, og i alle størrelser, men det er vel en smags sag, hvad man gør.

må tale med slagteren når jeg kommer forbi, hvad han har af råt

Kommentér på:
wulfsblutt og barf

Annonce