507 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Kender i nogen med en Welsh Springer?? Kender i nogen med en Welsh Springer??

Jeg leder efter folk der kender nogen med en welsh springer spaniel som har allergi.

DKK gør endelig noget ved Nellys opdrætter som jo i nogle år ikke har haft styr på sin avl hvilket har resulteret i en del allergi hunde.

I den anledning er jeg nysgerrig for at høre om nogen af alle jer mennesker herinde kender nogen med en welsh springer - og endda en med allergi?

Welshen er jo en ret lille race i DK - men det ville alligevel undre mig om der ikke var nogen der kendte nogen??

Hvis ja må i meget gerne give dem mit link - www.123hjemmeside.dk/nelly - der kan de kontakte mig!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i nogen med en Welsh Springer??
  • #1   12. jun 2006 Hvad vil DKK gøre ved Nelly's opdrætter?

Vi ses i morgen til agility, i morgen kommer jeg tilbage :o)

• #2   12. jun 2006 Bolette - jeg kan desværre ikke gå i detajler - det er fortroligt - men de er virkelig gode og jeg er rasende imponeret - selvom jeg har måttet kæmpe for det

men nu har de sku fået øjnene op - blev også ringet op i dag af formanden for sundhedsudvalget - som rigtig prøvede at glatte ud

Glæder mig til at se jer imorgen!

Kommentér på:
Kender i nogen med en Welsh Springer??

Annonce