5.682 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hvalpe og mælke erstatning Hvalpe og mælke erstatning

Hej er der nogle der ude der har forstand på om en hvalp på 2½ uge kan tåle mælk direkte fra koen, eventuelt modermælk erstatning til børn der heder Profylac, dette er et produkt man giver til spædbørn med mælkeallergi. Håber der er nogle der kan komme med lidt gode råd, dette er dog kun til en nødløsning, til jeg kan få køre lejlighed til byen efter det rigtige til hunde

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe og mælke erstatning
  • #1   25. jul 2011 Hvor er dens mor henne ? Er der kun en hvalp ?

Du kan ringe til dyrlægen og høre hvad du må give.

• #2   25. jul 2011 Jeg har mælke-erstatning i fryseren fra sidst jeg havde hvalpe - i foråret.....du er velkommen til at hente det - bor på Lolland - lidt uden for Nakskov - ved ikke lige hvor langt væk du bor...

• #3   25. jul 2011 Mange tak Dorte Men jeg har bare ikke mulighed for at hente det, da jeg i øjeblikket mangler min bil. Men har fået lov at låne en i morgen og der kører jeg til dyrlægen og henter mælke erstatning og starter foder for har desværre måttet fodre tæven med Peddigree, og det kan hun ikke tåle. Men havde ikke mere Royal Canin Vet starter, så måtte tage det som en nødløsning. Men det er kommet lidt bag på mig at jeg skulle undvære min bil så længe, så derfor havde jeg ikke købt ind i forvejen. Nå men tak for hjælpen i hvert fald, det var pænt af dig.

• #4   25. jul 2011 Til DKK snob
    Moren er hos hvalpene, men den har fået 6 hvalpe og den ene gik til med det samme og det ønsker jeg jo ikke at der er flere der gør, og hun har ikke mælk nok, så den ene er meget mindre end de andre,
    Jeg er godt klar over jeg kan ringe til dyrlægen men der får jeg det svar at de skal have det til hunde.

• #5   25. jul 2011 Du kan ikke bruge nogen af de ting du forslår, det vil slå hvalpens mave i stykker og den kan hurtigt dehydrere.. Man kan lave noget selv der hedder tigermælk, kan desværre ikke huske opskriften, men søg herinde den er her et sted.

• #6   26. jul 2011 Tænkte at det kunne jo være det havde et alternativ hvis du forklarede dem hvordan du stod smiley Selvfølgelig vil de sige du skal give det rigtige, men alligevel smiley

Håber det lykkedes at få købt erstatning til hvalpene.

• #7   26. jul 2011 Man skal altid have erstatning når man skal have dyrbørn,,ja undskyld !1

Sukkervand er bedre end ingenting ,,og du må ikke give ko eller børne erstatning

• #9   26. jul 2011 Tigermælk

3 dl tykmælk
    1 dl piskefløde
    1 spsk vand
    1 tsk honning
    1 æggeblomme

• #10   26. jul 2011 Geser

Det var du hurtigere end mig smiley

• #11   11. aug 2011 Mange tak for hjælpen alle sammen, det blev slet ikke nødvendigt, jeg for ud og købte 2 kg modermælk erstatning til hvalpe og skyndte mig hjem og lavede en portion til den lille, men det ville den bare slet ikke ha'. Så nu er de blevet så store at de for de opblødt starter forder med mælke erstatning i, men kun som et suplement, for tæven har masser mælk.

Kommentér på:
Hvalpe og mælke erstatning

Annonce