{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.819 visninger | Oprettet:

Oplevelse med Best Friend {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet opfordret til at skrive på diverse fora.

Igår fik vores hund et tyggeben fra best friend, købt i lidl.

På et tidspunkt falder et knivblad på ca 5 cm ud af benet.
Knivblade som sidder i en hobbykniv.

Vi er begge dybt chokeret over fundet, og min kæreste finder deres telefon nummer og ringer så til deres kundeservice i dag.

Og ja, vi forventede noget helt andet end vi fik.

For da min kæreste fortæller hvad der er sket, siger servicedamen kølligt "det er jo beklageligt"
Ærlig talt, så havde vi jo nok forventet et "hold da kæft" eller " erj hvor frygteligt" eller lignende.

Det skal lige siges at vi ikke har et horn i siden på BF, Aslan har været med i deres kalender og vi har vundet en billed konkurrence, så det er ikke fordi vi er sure!
Vi har indtil videre været godt tilfreds med deres godbidsprodukter og legetøj som vi lystigt har købt i bilka.

Men vi er skuffet over at der ikke var en - i vores øjne - ordentlig beklagelig reaktion.

Min kæreste blev så lidt sur, og sagde at han fandme ville have et brev hvor de skrev undskyld i!

Og nu skal vi sende benene retur til dem.


Det er en super træls oplevelse.

Så hvis i har købt disse ben, så være obs på dem.
Vi er heldige at vi har en hund der ikke er madglad eller godbideglad og ej heller en ædedolk, men til dem der har hunde der elsker godbider og ben og det forsvinder hurtigt, så pas på jeres små familie dyr smiley

Og ja forhåbentlig er det en fejl i dere sproduktion som kun sker denne ene gang.

Lidl derimod, deres kundeservice var virkelig kede af vores oplevelse, og rigtig glade for at der ikke var sket vores hund noget. Og de fik da også min kærestes nr, hvis de havde flere spørgsmål, når de gik videre med sagen. Har også postet billeder på BF facebook samt sendt en pæn mail, hvor jeg beskriver hvor chokeret jeg er over at hører hvordan denne sag er blevet håndteret.

Jeg ved ikke hvordan jeg sætter billeder ind her, men nu forsøger jeg.
[IMG](link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oplevelse med Best Friend
Kommentér på:
Oplevelse med Best Friend

Annonce