{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg den eneste, der snakker til min hund?
  • #1   28. jul 2011 Nej det er du ikke. Jeg snakker løs med mine hunde når vi går tur om vejret, turen om hvad vej vi skal og hvad der ellers lige bliver vendt med dem

  • #2   28. jul 2011 NEJ:o) Det gør jeg også altid:o)

  • #3   28. jul 2011 Hahaha, godt nok xD
    så kan jeg føle mig mindre mærkelig nu smiley


  • #4   28. jul 2011 hahaha nej du er slet ik alene. Min tidligere Emma hund, var bedre end en psykolog, nøj hun har lagt øre til meget på vores gåture hehe

  • #5   28. jul 2011 Haha, så er jeg mere rolig xD

  • #6   28. jul 2011 Og ja, det giver nogen utroligt hyggelige gåture smiley

  • #7   28. jul 2011 Jeg snakker ikke TIL mine, men MED dem. Jeg siger også deres svar. Min kæreste og bror må også tit tvinges til at indgå i samtaler med hundene, hvor jeg snakker for dem.

    -men er altså også 100 % sikker på jeg forstår hvad de siger/mener hehe. Min hanhund er tit flov over mig, og løfter øjenbrynene, ruller med øjnene, sukker og siger "MOR, det er piiiinligt du snakker med os som om vi er mennesker, vi er altså hunde!"... Nå ja jeg er også crazy smiley


  • #8   28. jul 2011 Linnea; Hahahaha xD
    Kan jeg også godt finde på, holder mig dog lidt tilbage med det xD


  • #9   28. jul 2011 jeg snakker også med mine hunde, og det sted jeg har dem på pension når jeg er på ferie, kender dem så godt at jeg får en sms 2 gange om dagen fra mine "børn" når jeg er afsted smiley

  • #10   28. jul 2011 Haha, hvor hyggeligt lige at få sådan en sms, når man er på ferie smiley

  • #11   28. jul 2011 Rikke: Haha jaa, lige præcis. I dag ringede jeg også til min kæreste og fortalte at den ene hund havde købt en gave til ham, men at han (hunden) var lidt flov og ikke turde give ham den selv, så han havde gemt den. Mine hunde skriver også tit smser til min bror, men hvis han passer dem skriver de altså også smser til mig.

    Sandra: Jeg er nået over det punkt hvor jeg kan holde noget tilbage. Fnis. smiley


  • #12   28. jul 2011 Ikke nok med at jeg snakket til Charlie. Jeg spørger hanm også om ting. Når han kommer hen til mig siger jeg rigtig tit "Hvad så ven. Skulle du sige noget?" *GG* Endnu har jeg aldrig fået et svar fra ham :-))

  • #13   28. jul 2011 Neej jeg snakker os med Zenta, meget endda.

  • #14   28. jul 2011 Hunde burde altså kunne tale, det ville være så fedt smiley

  • #15   28. jul 2011 Jeg snakker utroligt meget med Thomsen, lige før min engelsk eksamen foregik hele snakken på engelsk. Når jeg snakker med ham, svarer jeg også som om han lige har sagt noget smiley

    Thomsen er den eneste jeg kan fortælle mine hemmeligheder til smiley


  • #16   28. jul 2011 Jeg elsker at snakke med hundene - Men det er i løbet af hele dagen, ikke kun på gåture. :o)
    Min kæreste gør det også, så herhjemme føler jeg mig ikke så mærkelig! *GG*


  • #17   28. jul 2011 Haha det er det bedste ved hundegalleri, her kommer alle tosserne frem så man kan føle sig helt normal *GG*.

    Min exkæreste havde den sødeste rutine med min ene hund, Saga. Hver dag han kom hjem fra arbejde, tog han hende op, og sagde "Hva så Saksen, har du haft en go dag i dag?"
    Saga: Gryyyynt.
    Exkæreste: Er der nogle der har generet dig i dag?
    Saga: Gryyynt.
    Exkæreste: Hvem har generet dig:
    Saga kigger rundt på de andre hunde og hendes blik stopper ved en af dem.

    Hun KAN virkelig snakke, hun grynter nemlig på kommando og når hun selv synes det passer, det er så sødt, hehe. Og den var bare stensikker hver dag, at hun gjorde det samme. smiley


  • #18   28. jul 2011 Rikke: Hahha "det var ikke mig" tror jeg også ville være MEGET brugt!

  • #19   28. jul 2011 Vaks ville nok sige noget i stil med;

    Hvorfor kigger du sådan på mig, jeg har ikke gjort noget.
    Hallo, jeg er altså kamera sky, kan du så få det kamera væk fra mit fjæs!
    Er der nogen hjemme, det er nu du skal ae mig.
    OPMÆRKSOMHED HER TAK.
    Hvorfor vækker du mig, bare for at sige godnat? -.-

    Og mange andre ting xD Jeg kunne blive ved xD


  • #20   28. jul 2011 Rikke; Uha, ja også den! xD
    Jeg vil smage, den ville Vaks sikkert få brugt flittigt xD


  • #21   28. jul 2011 Jeg og min kæreste vi taler begge med vores hunde og vores kat;) både på tur og hjemme;)

  • #22   28. jul 2011 vi snakker begge to med hundene . både på gå tur og her hjemme smiley vi siger godmorgen, godnat. og selvfølgelig de almindelige komandoer og sådan der kommer i løbet af dagen. Når jeg er ude og gå med dem, fortæller jeg dem at hestene og kørene er søde, og flotte. og kattene er også rigtig søde smiley
    synger for dem når vi er alene hjemme og de er lige ved at falde i søvn :$ en eller anden tekst om en lille hund der snart skal sove.. tror de synes jeg er mystisk . og folk der hørte mig ville nok også rynke lidt på næsen smiley men vi hygger os. og de kigger på mig når jeg siger noget. så det må jo bestemt være noget der binder os bedre sammen smiley


  • #23   28. jul 2011 Jeg taler også med mine hunde smiley Og nogle gange svare jeg også for dem når andre taler til dem *GG*

    Også når vi er ude og gå taler jeg med dem - men det er ikke småsnak - men mest hvor de skal gå hen og kommandoer uden egentligt at være det.
    De forstår fx hvis jeg siger: "Vi skal ikke den vej" - så finder de en anden vej at gå smiley


  • #24   28. jul 2011 snakker med min hund konstant..
    smiley


  • #25   28. jul 2011 Jeg snakker også ofte til malou, det bedste er om morgen, vi har en lille rutine når vi kommer hjem fra morgentur.
    Vi snakker om hvad vi skal i løbet af dagen, mens jeg laver madpakke og morgenmad til mig selv.
    Når jeg så spiser min morgenmad sidder malou lige foran mig og kigger mig DYBT i øjnene og siger: Moar den mad er vel til deling. IK??????
    Jeg giver mig hver gang og svare: Self. er den det min skat.
    Og så får hun lige det halve af rugbrødsmaden..


  • #26   28. jul 2011 Jeg snakker sååååååååååå meget med Silje, at jeg tror at de folk omkring mig tror jeg er ved at blive gak. *GG* "Silje, dyyyyyygtiiiii'! Nejnej, ad bad, det er en dræbersnegl! Gå pænt, hey Silje?... Dyyyyyygtiiiiiiiiiii'! Silje? Silje? Silje? Siiiiiljeeee? Koooooom her! Dyyyyyyyyygtiiiiiiiii'!" Typisk samtale for mig og Silje. *GGGG*

  • #27   28. jul 2011 Derhjemme spørger jeg hende om forskellige ting. Så får jeg lige et lille "mif" tilbage. Åh jo, vi har mange samtaler. *G* smiley

  • #28   28. jul 2011 Bestemt ikke... Kan også føre samtaler med nala om vind og vejr gennem hele dagen.... Jeg føler mig godt nok lidt dum når jeg udbryder "Hva?" hvis hun ikke svarer... Eller "hvad syntes du?" smiley

  • #29   28. jul 2011 Jeg snakker meget med hummer.. og svare også for ham.*G*

    Men det sjoveste jeg har prøvet var engang jeg skulle tidligt op på arbejde, så jeg var gået i seng.. min kæreste og hummer putter film i stuen..

    Pludselig kan jeg høre min kæreste hente en pose chips.. han sidder og knaser løs da han siger..

    Neej Hummer..

    Hummer det går altså ikke...


    Mor bliver stiktosset!!!

    Ihhh ok men så sladre du ikke!!!

    Og hunden knaser løs på en chips..

    Åh gud hvor måtte jeg grine langt ned i min pude.. :))



  • #30   28. jul 2011 Hahahaha, jeg føler mig helt normal her smiley

  • #31   29. jul 2011 lolololol xD

  • #32   29. jul 2011 Miriam: Hahaha nuuurh en nuttet version af Cartman. Balle kan ikke engelsk, men han bliver flov hvis jeg fortæller det til andre. (Han vil gerne give indtryk af at være lidt sejere end han egentligt er)

    Hihi Balle er så sjov, han ved forskel om man griner AF ham eller MED ham. Hvis han selv synes han har gjort noget sjovt bliver han vildt glad og stolt når man griner, men hvis han synes det var flovt, så lægger han sig op i vinduet og kigger den anden vej og er smadder fornærmet. Han er i det hele taget fornærmet 90 % af hans liv, haha, mors dreng.


  • #33   29. jul 2011 Det gør jeg også d:
    Havde Jarna med i toget i dag- jeg fik da også en del blikke, da jeg fortalte hende, at nu skulle hun bare lægge sig til at sove, så gik tiden hurtigere, og spurgte hende om hun gerne ville kigge ud, og lige sagde neeej Jarna, når hun prøvede at kravle over på de andre sæder (fy fy :P).


Kommentér på:
Er jeg den eneste, der snakker til min hund?

Annonce