{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Slutede på toppen i Vejen i dag {{forumTopicSubject}}

Pyha, så er vi hjemme igen efter 4 dejlige dage i Vejen.

Vi sluttede 4 dages udstillingen i Vejen på toppen, så at sige. Baloo fik Excellent og 2. vinder i Veteranklassen. Beckie fik Excellent med CK i Juniorklassen og 1. vinder og Bianca blev BIR. Dommeren var meget imponeret over Bianca. Så bliver man glad.

Da både Beckie og Bianca havde fået CK, så måtte min mand træde til og gå med Beckie i kampen om Bedste tæve. Han har kun én gang udstillet, og det var i fredags da han sprang til i avlsklassen, da der manglede en til at gå med en af hundene. Der blev jeg helt målløs og han klarede det så flot, at jeg spurgte om han ville gå med Beckie i dag. Igen gjorde han det super flot. Beckie fik øje på Bianca næsten bagerst, men han fik hende til at koncentrere sig om at gå fint rundt i ringen, så jeg var vældig stolt. Beckie blev ikke placeret, for der var mange om budet til Bedste Tæve.

Biancas datter Billie klarede sig kanonflot alle 4 dage, og i dag var hun så blevet Junior. Jeg vil ikke afsløre hvordan det gik, for det skal Anne Mette selvfølgelig selv have lov til at berette om.

Tak for 4 dejlige og varme dage i selskab med Camilla og Tonni, Anne Mette og Jesper og deres søn Malte 2 af dagene samt Kristina og Finn. Alle konkurrenter, men det skal ikke afholde os fra at hygge os. Vi fik onsdag tid til en smuttur til Avifauna i Kollund og til Tyskland og ekstra leverance om lørdagen af Jesper. Det kunne ikke være bedre. Hold op hvor vi har hygget os med grill, pizza og restaurantbesøg.

Dejlige dage, og dog, for vejret i dag holdt sig flot lige indtil gruppe 2 skulle til forbedømmelse i Store Ring. Så fik vi ellers slagregn, torden og til tider tendens til hagl. Det var ikke vejr for hverken hunde eller mennesker, men vi måtte jo igennem det. Druknede i regn må vi gøre det så godt vi kunne. Jeg må indrømme at jeg ikke havde noget imod at vi ikke gik videre, for der var ved at være en "syndflod" over alt. Ærgerligt at det skulle ende sådan, men når resultaterne var helt i top, så skal der mere end en syndflod til at slå os af pinden.

Over 4 dage var der mere tid til at tale med andre udstillere fra andre racer. Det er skønt at få lidt snak ud over sin egen race. Jeg har heppet på Kasper og Martin i Juniorhandling, og set mere Store Ring end jeg nogen siden har set før. Men selvfølgelig er vi trætte og vi er alle glade for at være hjemme igen, hvor det startede noget op ad bakke, men endte på toppen.

Tillykke til I andre med jeres resultater. Håber I også har haft nogle gode dage i Vejen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slutede på toppen i Vejen i dag
Kommentér på:
Slutede på toppen i Vejen i dag

Annonce