{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Baloo har epilepsi - er så ked af det {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe haft en mistanke om at det kunne være epilepsi, men ikke som sådan set alvorlige anfald. Min mand har nogle gange kommet ind fra haven og sagt at nu havde han lige haft et anfald, men er frisk igen. Det er vel et halvt år det har stået på.

Lørdag aften, imens vi var på udstilling i Vejen og var i campingvognen blev han lige pludselig dårlig. Da jeg aldrig har set et anfald var jeg selvfølgelig bange for at det måske var en hjerneblødning, og gik i panik. Alle tanker for igennem mig. Min mand tog ham og sad ved ham de 3 min. anfaldet varede, og det var slemt. Bagefter var han mærket af det et par minutter, og så har han været frisk siden. Jeg kender til epilepsi, da min bror har det. Det var bare en voldsom oplevelse, men heldigvis kunne vores venner berolige mig med, at det var epilepsi, og det kunne jeg jo også godt se.

Jeg har talt med dyrlægen om det tidligere og han bad mig føre dagbog om hans anfald. Det forrige han havde var i starten af juli. Ringede til dyrlægen i dag, og han vil give ham Fenemal, for epilepsi er hård ved hjernen, og da han er over 8 år, så skal han ikke udsættes for det. Så på torsdag starter vi op, og det skal han være på et års tid, for så at trappe ham ud af det.

Jeg vil gøre alt for Baloo, og jeg er meget fortrøstningsfuld ved at sætte ham på medicin. Epilepsi har jeg jo haft temmelig tæt på, og set hvad medicinering kan gøre for at hjælpe mennesker. Derfor er jeg også sikker på det er den rette løsning for Baloo. Der går trods alt flere uger, og der kan gå måneder imellem anfaldene. Men nu er tiden kommet at han skal have lidt ekstra hjælp.

Lige nu ligger han bare og hygger sig og hviler ud efter 4 dages udstillingen i Vejen. Han blev kun udstillet 2 af dagene i Veteranklassen, og det gik fint. I går, dagen efter anfaldet, var alt som det plejer, og han fik en fin bedømmelse og excellent.

Er selvfølgelig meget ked af det, for det var en voldsom oplevelse i lørdags. Men det var godt at se at han hurtigt fik det godt igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baloo har epilepsi - er så ked af det
Kommentér på:
Baloo har epilepsi - er så ked af det

Annonce