{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.601 visninger | Oprettet:

Forstoppet hvalp {{forumTopicSubject}}

Jeg solgte en poms hvalp som blev hentet torsdag formiddag.
Fredag aften gav de ham dåsemad og han blev forkælet med leverpostej og kylling.
Han kaster lidt op fredag aften og lørdag virker han sløv og vil helst sove.
Køber kontakter mig og jeg siger de skal afsted til dyrlæge.
Dyrlæge kan ikke finde noget,,ingen feber,,fin tandkød hjertelyd osv,,,men vælger at give ham pencilin.
Dagen forsætter og han vil ikke spise,,søndag med,,jeg siger til dem at jeg gerne vil hente ham og de vælger at komme ned med ham
Han bliver så glad fror at se mig,,han er helt i hopla,,og da han ser sin mor går de hlet i selvsving.Jeg smider lidt tørkost og han spiser lidt med det samme.
De leger ca 1 times tid og vi tænker han har svanet os herhjemme.
Jeg beholder ham og er oppe 2 gange i løbet af natten,,han virker meget træt og reager da men ikke som jeg kender ham
Jeg ser en lille lort om morgen men den er ret hård.
Jeg ringer til dyrlægen og kører derud kl 12,
han bliver genneset i alt,,han er fin meget fin i alt,,han vil ikke åbne munden og har masser af kræfter.
turen kommer til maven og av han piver,,dyrlægen kan mærke noget hårdt arfførring i maven.

Han får parafin olie og jeg får A/D og zoo lack at give ham.
Han drikker en del vand og han har også tisset et par ganeg
Han spiser lidt mad,,ikk meget
han får olie her til aften og kaster så det op han har spist.

Han er sløv dvs han reagere på sit navn men gider ikke stå op.Tager jeg ham ud går han lidt rundt og leger lidt men gider ikke ret længe

Nogen der har prøvet det her? noget råd?
Jeg er såå bekymret og kunne håbe nogen kunne fortælle miglidt om hvad der kan gøres og hvor længe der kan gå osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstoppet hvalp
Kommentér på:
Forstoppet hvalp

Annonce