{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

En hyggelig tur til stranden, eller {{forumTopicSubject}}

Ja hundene og mig var lige et lille smut på stranden, vi har playdate senere i skoven med mine veninders hunde, så derfor skulle det bare være en mindre tur.
Vi hygger og leger og Tazz har sit fyrtårn med som han bare elsker. Han får altid det vi kalder "sidste" så ved han godt vi skal hjem igen og da han kommer ind med den for at få snor på er der bare blod alle steder han træder. Nå vi går op til bilen og jeg skyller lige poten i noget af det vand vi har med. Så har han selvfølgelig skåret et stykke af den ene trædepude, så måtte vi jo lige forbi dyrlægen. Så fin forbinding og penecelin (staves) og så ro i de næste dage. Fik dog ros af dyrlægen fordi han stod så stille mens han ordnede poten =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En hyggelig tur til stranden, eller
  • #1   4. aug 2011 Av av av av =/

Åh det har vi prøvet et par gange, vi er også ved stranden hver dag, 3 gange om dagen om sommeren - så lidt utroligt det ikke sker oftere for os ; )

Hat dog aldrig måtte forbi dyrlægen på trods af dybe flænger, Kaoz bløder ikke forfærdelig meget, så kan selv rense og forbinde efter behov..

Rigtig god bedring til uheldigheden, en ekstra kiks er vist på sin plads når man var dygtig og rolig ved dyrlægen =)

• #2   4. aug 2011 Åh, det har jeg også prøvet adskillige gange med nogen af mine hunde. Det er så irriterende og tager ofte lang tid at hele. Som regel behøver vi heller ikke dyrlæge, man kan jo ikke rigtig sy i en trædepude alligevel.
    God bedring med ham.

• #3   4. aug 2011 Ja han fik også en masse guffer af dyrlægen og kører ud og køber et råt ben til ham/dem til i aften =)
    Har også prøvet før han har skåret sig, men så har det været mid i puden, har aldrig oplevet noget af den er skåret af. Han haltede også ved stranden, det har han heller ikke gjort før, så tænkte det var bedst lige af få set på det.
    Og Tak =)

• #4   4. aug 2011 Awww, lille hund dog - god bedring til ham :o)

Vi har aldrig oplevet det, men vi har så også heldigvis Bellevue Strand, hvor der godt nok er en del sten, men ikke så mange muslinger :o)
    Er mere bekymret over stranden ved mit sommerhus - der er vanvittigt mange muslinger. Men der tør jeg heller ikke slippe mine hunde løs, fordi der er nogen lige i nærheden, som fodrer katte... og dem kan mine hunde altså ikke lide smiley

Kommentér på:
En hyggelig tur til stranden, eller

Annonce