{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frontline udslæt??
  • #1   7. aug 2011 Ja må hellere prøve og ringe til en dyrlæge smiley
    Men han virker ikke irreteret af det eller noget,
    det ser bare grimt ud smiley

• #2   7. aug 2011 Det lidt svært at tage billeder af, da det er helt inde på skindet, og han er en bette livlig mops smiley men det er som et menneske sår når du har slået dig og der er kommet sår på.

• #3   7. aug 2011 Ja smiley
    - Men ved ikke helt om jeg bare skal lade sårene hele af sig selv, som de går på et menneske, eller om jeg skal ringe til dyrelægen og be om og få noget salve eller noget smiley

• #4   7. aug 2011 Har du været lige så dum som jeg var?
    Er du kommet til at putte det i ens af mopsen folder?
    Benson har en "tyrenakke" altså en delle i nakken, uden at tænkte over det var jeg kommet til at ligge det der.
    Så midlet fik ikke luft og derfor fik han udslæt.
    Jeg ligger det nu - næsen oven på hans hoved - og har nu ikke haft nogle problemer overhovedet.
    Skal lige siges at jeg tog til dyrlægen og han gjorde intet ved dtr

• #5   7. aug 2011 Han har også en tyrenakke, og ja vi proppede det der i smiley
    - Gik det så bare væk af sig selv? smiley

• #6   7. aug 2011 Så er det derfor smiley
    Ja bensons fik væk af sig selv der gik 1 til 2 uger. Det var en masse små sår og man kunne se huden var irriteret.
    Jeg skulle holde stedet rent, så jeg brugte en kam til at fjerne såret og rensede det i klorhexidin. Også holdte jeg det rent, og sørgede for de fik luft.
    Fik Så afvide at hvis det ikke var gået væk næste gang han skulle have midlet skulle jeg ikke give ham det endnu. Der må ikke være nogle sår eller lignede når de får det.
    Så nu får benson det helt oppe i enden af nakken - som sagt næsten oven på hovedet - altså efter tyrenakken, så får det luft smiley
    Har ikke oplevet det efterfølgende

• #7   7. aug 2011 Men det skader ikke at ringe til din dyrlæge og høre hvad de siger. Det jo ikke sikkert de er enige med min smiley
    Men der er ikke så meget som et ar tilbage på benson

• #8   7. aug 2011 Glemte lige:
    Det skal lige siges at benson ikke var betændt, det var et område på 5*5 cm hvor han havde små sår, hans hud omkring var rødlig og han tabte lidt hår. Men det væskede ikke eller lignede - det mindes mere om meget tør hud. Det kan jo godt være at din hund er allergisk over for det. Men ville bare lige fortælle at det ikke var tilfældet med benson.

• #9   7. aug 2011 Hans væsker heller ikke overhovedet .. Det er bare som bensons lidt rød og irreteret, også der sår på, også mister han også lidt hår..

Men vil prøve og rense det, som du også gjorde, også lade det få lidt luft, også lige give det lidt tid og ser om det går væk af sig selv smiley

For som sagt, han virker ikke irreteret af det, eller klør i det eller noget.

• #10   8. aug 2011 Benson opdagede det overhovedet ikke smiley han kløede ikke i det, og han reagerede heller ikke når jeg rensede det smiley så håber det er det samme med jeres mopper smiley

• #11   9. aug 2011 Nu har jeg købt det klorhexodin så må vi se om det hjælper smiley
    Men hvad gjorde du for at det fik luft såret?

• #12   9. aug 2011 Tog hans halsbånd af og sørgte bare for det ikke var fugtigt efter jeg havde renset det smiley
    Jeg brugte forresten både det klorhexidin i salve og i væske.

• #13   9. aug 2011 Okay, må prøve at tage hans halsbånd af også smiley
    Har dryppet ham med det klorhexidin, så nu må vi bare se tiden an smiley

• #14   18. sep 2011 Hej smiley
    Jeg ville lige høre hvordan det går med mopsen? smiley

Kommentér på:
Frontline udslæt??

Annonce