397 visninger
|
Oprettet:
ang. hofter og albuer {{forumTopicSubject}}
Noger der ved hvad det koster at få taget billeder af hofter og albuer?
Og er der nogen der ved hvordan hunde egentlig løber, løber de som en hare og løfter begge bagben samme tid?
Synes bare tosca har en smule "slinger" i bagpartiet, m ved ikke om hun bare er lidt bims pga. varmen
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Ca, 1500 kr for billeder, plus/minus
Hunde løber som en hest, men det kan osse være alderen, hvis de løber anderledes
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 205
Jeg synes bare hun virker noget usikker bagtil... hun er ni måneder nu-hmm
Men i aften nede på marken så hendes løb meget normalt ud...
nov 2005
jan 2006
Følger: 82 Følgere: 84 Hunde: 1 Emner: 47 Svar: 240
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
Min FUtte ligner også noget der er løgn når han løber - han er sådan en lang lemmedasker- griner -
Det kan meget vel have noget med alderen at gøre...
Har dyrlægen tjekket hende med ydre underrsøgelser -og sagt at det bedste er røntgen nu ???
Ik fordi jeg ik syns du skal få taget billeder - hellere end gang for meget end... jo... !! ;O)
Jeg synes det har hjulpet en del på Futte at vi har sat ham lidt ned i mad, - og skiftet foder på ham´.
Her senere på måneden bliver han 8 mdr, - og han er omkring 66 cm høj og vejer over 50 kg, - Det kan jo godt være svært at følge med rent motorisk når man vokser så hurtigt -
Vi skal også have taget røntgen af Futte før de 2 år,- men venter lidt, da vi pt ser en kæmpe forbedring, det er som om han pt bliver fastere og fastere for hver dag der går.
Men held og lykke med det hele - ss -
nov 2005
Men i fredags var d som om benene forsvandt lidt under hende, men d lignede nærmere varmen der påvirkede hende.
og siden har d virket som hun slingre lidt i det... men hun har ikke ondt tror j, for hun rejser sig m glæde og der er stadig krudt i hende, altså lidt mindre i øjeblikket pga varmen:-)))
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
Jeg kan godt forstå du er så obs -
Selv er jeg helt hysterisk når det kommer til de mindste tegn på hofter etc -
For snart 15 år siden mistede jeg min dejlige sorte schæfer Olliver kun 1 år gammel - pga totalt ødelagte hofter allerede der -
Havde ellers været så forsigtig med alt omkring ham - Men dyrlægen sagde at der havde intet været at gøre - hans hofteskåle var nærmest tomme...
Men jeg håber at det hjælper at skifte foder -
De er jo ens små børn - smiler... !!
Julie -
nov 2005
Men måske er jeg for pylret, men i fredags troede j d var en firgiftning eller noget, for d lignede lige at bagkroppen faldt sammen, men så gik der lige fem min, så hoppede hun rundt igen:-)
Meeen alligevel... ja d er jo min lille baby, men jeg skifter foder fra i morgen, men skal jo lige blande d et par dage...
og tak:-)
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
nov 2005
Men j v at kisser har utrolig meget tjek på det i hvert fald...
D svære er bare, at nu hvor hun er ni måneder og total krudt i røven, så skal hun ud og brænde d af... ellers blir hun mega rastløs...
M hun er ikke en brugshund, så det er helt normal luftning hvor hun leger lidt og ellers bare løber rundt.
D var hårdt nok at miste den første rotte, der trods alt blev 13 år, m d tog så hårdt, at j måske nu er FOR pylret:-) m j kan leve med d...
ang. hofter og albuer