{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

ang. hofter og albuer {{forumTopicSubject}}

Noger der ved hvad det koster at få taget billeder af hofter og albuer?

Og er der nogen der ved hvordan hunde egentlig løber, løber de som en hare og løfter begge bagben samme tid?

Synes bare tosca har en smule "slinger" i bagpartiet, m ved ikke om hun bare er lidt bims pga. varmen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. hofter og albuer
  • #1   14. jun 2006 Det med slinger kan være alderen, min tæve er osse lidt tumpet ind imellem...
    Ca, 1500 kr for billeder, plus/minus
    Hunde løber som en hest, men det kan osse være alderen, hvis de løber anderledes

• #2   14. jun 2006 Øv d var lige godt mange penge:-/ og jeg er studerende... nåm så'n er det jo.
    Jeg synes bare hun virker noget usikker bagtil... hun er ni måneder nu-hmm

Men i aften nede på marken så hendes løb meget normalt ud...

• #3   14. jun 2006 hvor er d kisser? vi bruger karlslunde og de er pæææænt dyre...

• #4   14. jun 2006 jeg har givet 1500kr for albuer+ hofter...

• #5   14. jun 2006 Louise...

Min FUtte ligner også noget der er løgn når han løber - han er sådan en lang lemmedasker- griner -
    Det kan meget vel have noget med alderen at gøre...

Har dyrlægen tjekket hende med ydre underrsøgelser -og sagt at det bedste er røntgen nu ???

Ik fordi jeg ik syns du skal få taget billeder - hellere end gang for meget end... jo... !! ;O)

Jeg synes det har hjulpet en del på Futte at vi har sat ham lidt ned i mad, - og skiftet foder på ham´.

Her senere på måneden bliver han 8 mdr, - og han er omkring 66 cm høj og vejer over 50 kg, - Det kan jo godt være svært at følge med rent motorisk når man vokser så hurtigt -

Vi skal også have taget røntgen af Futte før de 2 år,- men venter lidt, da vi pt ser en kæmpe forbedring, det er som om han pt bliver fastere og fastere for hver dag der går.

Men held og lykke med det hele - ss -

• #6   14. jun 2006 julie & co. Nej j har ikke talt m dyrelægen endnu... ville lige obs'e hende lidt og se hvordan d udvikler sig. I morgen køber j voksenfoder og sætter hende på d. hun er ellers sat ned i mad...

Men i fredags var d som om benene forsvandt lidt under hende, men d lignede nærmere varmen der påvirkede hende.
    og siden har d virket som hun slingre lidt i det... men hun har ikke ondt tror j, for hun rejser sig m glæde og der er stadig krudt i hende, altså lidt mindre i øjeblikket pga varmen:-)))

• #7   14. jun 2006 Louise...

Jeg kan godt forstå du er så obs -
    Selv er jeg helt hysterisk når det kommer til de mindste tegn på hofter etc -
    For snart 15 år siden mistede jeg min dejlige sorte schæfer Olliver kun 1 år gammel - pga totalt ødelagte hofter allerede der -
    Havde ellers været så forsigtig med alt omkring ham - Men dyrlægen sagde at der havde intet været at gøre - hans hofteskåle var nærmest tomme...

Men jeg håber at det hjælper at skifte foder -

De er jo ens små børn - smiler... !!

Julie -

• #8   14. jun 2006 Men heldigvis er hun oppe fra kisser og hun har jo tjek på d også ang. hvad forældrene har og de andre hvalpe har jo intet - gudskelov:-)

Men måske er jeg for pylret, men i fredags troede j d var en firgiftning eller noget, for d lignede lige at bagkroppen faldt sammen, men så gik der lige fem min, så hoppede hun rundt igen:-)

Meeen alligevel... ja d er jo min lille baby, men jeg skifter foder fra i morgen, men skal jo lige blande d et par dage...
    og tak:-)

• #9   14. jun 2006 Louise- kan godt forstå du er pylleret mht. hofterne. Det skal man være ;O) Man skal osse tænke meget over miljø når den vokser op.. Ikke for meget motion, vilde lege osv og så kosten selvfølelig... Det er ikke kun forfæderne der giver HD, men alt det ved du garanteret ;O)))

• #10   14. jun 2006 Mette P, nææ egentlig ikke den rigtige historie:-) m så ku du vel lige fortælle d??

Men j v at kisser har utrolig meget tjek på det i hvert fald...

D svære er bare, at nu hvor hun er ni måneder og total krudt i røven, så skal hun ud og brænde d af... ellers blir hun mega rastløs...
    M hun er ikke en brugshund, så det er helt normal luftning hvor hun leger lidt og ellers bare løber rundt.

D var hårdt nok at miste den første rotte, der trods alt blev 13 år, m d tog så hårdt, at j måske nu er FOR pylret:-) m j kan leve med d...

Kommentér på:
ang. hofter og albuer

Annonce