{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Hunde mad :-) {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Vi har den kedelig situation, at vores husky dreng ikke gider spise sin foder. Var har prøvet alt. Endda at hælde lakseolie over, men han slikker det bare af. Han spise min fars hunds mad, men ikke sit ejet.

Vi har så kommet frem til at simpelhen ikke kan lide sit foder, for min fars hund kan sagens spise hans mad uden at han spise det.

Men vi prøvede så maxi zoo's ejet mærke select gold. Han guffede han i sig. Men mit spørgsmål er så, om det er lige så godt som Hills og de mærker? Vi brugte Hills før, det var det han ikke gad spise.

Jeg læste inde på kattegalleri at der var en der havde en kat der mistet sin pels af det. Og det ønsker jeg jo ikke han gør .
Håber der er nogle der kender til det .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde mad :-)
  • #1   10. aug 2011 Signe: Hvis du skulle spise det samme dag ud og dag ind ville du også blive træt af det til sidst ikke smiley Det er ganske naturligt og der findes en million milliard forskellige fodermærker.. Snak evt. med din dyrehandel eller dyrlæge om hvilket mærke der svarer bedst til det du fodrer med nu og så skift over.. Om ikke andet bare i et stykke tid og så kan du skifte tilbage igen.. Jeg har selv en kræsen hund, så vi har to mærker vi skiftes mellem..

  • #2   10. aug 2011 Ja og hun anbefaldet det jeg skrev. Men nu læste jeg lige at at en brugers kat mistede pelsen af det foder. Så ville høre folks mening om det foder.

    Nu er han jo ikke så gammel, så troede ikke det var det allerede, eftersom vi har skiftet foder en gang


  • #3   10. aug 2011 Jeg har ingen personlig erfaring med Select Gold, men selvfølgelig vil det være det Maxi Zoo anbefaler når det er deres eget mærke..

  • #4   11. aug 2011 Jeg har heller ikke personlig erfaring med det, men har da hørt fra andre at det skulle være udmærket foder smiley

    (link fjernet)

    Du kan læse om hvad der er i her smiley


  • #7   11. aug 2011 Det skal lige siges dette foder er ikke billigt. det koster 550 for de der 12-15 kg. så det samme som hills og royal canien.

    Vi startede med noget der hedder HIke, men det var alt for meget kalcium i, så Nanoq havde ondt i sine knogler.



  • #8   11. aug 2011 Rigtig mange herinde er glade for Taste of the wild og Wolfsblut. Du kan med fordel købe det i Tyskland. Jeg fodrer med Marcus Mühle også købt i Tyskland og er super glad for det. Men foder er en jungle at finde rundt i.

  • #9   11. aug 2011 Jeg har rigtig gode erfaringer med woolfblut til en kræsen hund.
    Før vi skiftede til woolfblut gad Zena ikke engang spise kogt kylling og hun spidst sjældent sin mad.
    Efter vi skiftede kaster hun sig over sin mad, men hun er også rent generelt blevet mindre kræsen. Jeg skifter smag en gang om måneden, og det fungerer rigtig godt. Til en husky ville jeg prøve at købe en 2 kilos sæk til at starte med, så du kan se om din overhoved kan lide smagen. Så kan du altid senere købe det billigere i tyskland i de store sække hvis din hund også fungere godt på det… smiley


  • #10   11. aug 2011 Signe:

    Desværre hænger pris og kvalitet sjældent sammen - Men hvis du køber et kvalitetsfoder uden alt muligt skrammel i, så er det billigere i længden, da hunden ikke skal have så meget af det.

    Min hund (labrador på 35 kg) er lige begyndt at få Wolfsblut. Han får 260 gram pr. dag. Så jeg har foder til næsten 2 måneder i en sæk med 15 kg i;-)


  • #12   12. aug 2011 Men kan gider nemlig ikke spise den smag med kylling.
    han vil kun have det med lam eller laks. Og den smag har hills og Royal Canin ikke, desværre.


Kommentér på:
Hunde mad :-)

Annonce