1.152 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

pannus, behandling pannus, behandling

Nogen der kender til behandling? Min hund bliver dryppet med noget der hedder sandimmmum, nogle der kender andre muligheder, hader at skulle slippe penge til recept hver måned, især når dyrlægen ikke engang kan fortælle om holdbarheden. Kunne jo være rart hvis man i stedet kunne få til længere tid...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pannus, behandling
  • #2   11. aug 2011 Hun er behandlet de sidste 3 måneder. Heldigvis er det ikke slemt og dråberne hjælper godt. Det er ikke noget jeg får på apoteket, det er noget dyrlægen selv blander. I min verden har jeg svært ved at acceptere, at man får udleveret en flaske uden man kan se indholdsstoffer, eller bare en selvfølgelig ting som opbevaring eller sidste anvendelse...
    Som det er nu, så koster medicinen 175,- og så koster udleveringen 53,44,- det er det sidste beløb der irriterer mig.

• #3   11. aug 2011 Jeg tror bare jeg ville betale. Ciclosporin er bestemt bedre at bruge en andre former for immunhæmmende behandling - herunder cortison.

Hvis det altså virker på hende ;o)

• #4   11. aug 2011 Men er det ciclosporin der blandet med olie kaldes sandemmum?
    Ja betaler bestemt ved kasse 1, man kan det nu holde sig, var der jo en mulighed for at få en større portion af gangen..Det kunne jo måske også spare for hveranden tur til dyrlægen..

• #5   11. aug 2011 Sandimmun er bare et lægemiddelnavn. Det aktive stof er Ciclosporin.

Det er et menneske-præparat, jeg tror faktisk ikke det findes i den version til dyr.

Kommentér på:
pannus, behandling

Annonce