Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkølet
  • #1   16. aug 2011 Det kanhan godt være
    Calle har lige været det. Tog 2-3 dage med lidt nysen, nedsat appetit, en smule mindre ballade og mere søvn.
    Så åd han for 2 dage og flåede min plaid i stykker, bare sådan lige for at indhente det forsømte

• #2   16. aug 2011 Det kunne godt lyde lidt som forkølelse, ja. Så er det bare hunden under dynen og frem med chips og tv. Sygedage kan altså også være hyggelige. smiley

• #3   17. aug 2011 Han kan måske også have fået noget op i næsen, fx græsfrø?

• #4   17. aug 2011 Sidste sommer gik Dina og nyste meget, så jeg troede at hun måske havde fået et græsstrå op i næsen, men ved dyrlægen viste det sig, at hun havde fået kennelhoste og havde feber. Vi havde ikke lagt mærke til at hun havde feber, for hun opførte sig lige som hun plejede og virkede ikke sløv eller syg.
    Dyrlægen sagde at hunde ikke behøver hoste, når de har kennelhoste, men at navnet er en betegnelse for en luftvejsinfektion som er meget smitsom, især i kenneler. Så deraf navnet.

• #5   17. aug 2011 Han er vaccineret imod kennelhoste, så det skulle være ret uheldig hvis det er det... Har prøvet at kigge i næsen, så godt man nu kan, men kan ikke se noget..
    Han virker nu også bare forkølet Ss Han har også været det da han var hvalp, men syntes da det er syndt for ham, han går der og nyser..

• #6   18. aug 2011 Rigtig god bedring med ham.

Der er jo faktisk mange græsstrå i øjeblikket, så der kan jo sidde et eller andet og genere ham. Dina får tit nogle i næsen og øjnene,men nu er hun heller ikke så stor, og går jo helt nede i græsset smiley

• #7   18. aug 2011 Mange tak, syntes også det går meget bedre allerede, han nyser stadig en gang i mellem, men er ikke så slattende mere...

• #8   18. aug 2011 Selv om hunden er vaccineret kan den godt få Kennelhoste, den får det så bare i en mildere grad, men det smitter stadigt...

• #9   18. aug 2011 Henriette.. Det ved jeg godt de kan få, også derfor jeg skriver, at det ville være uheldigt, hvis det er det han har...

Kommentér på:
Forkølet

Annonce