{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.673 visninger | Oprettet:

hjælp hjælp hvad er det?? {{forumTopicSubject}}

Min Conton hund har fået en rød og lidt hævet plamage omme ved endetarmen, men kun ud på den ene side, og så lidt op af halen på den indvendige side.
Hun har meget ondt, og bider/klør i det hele tiden, og hun vil ikke have man rør ved det.

Nogen der ved hvad det kan være ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp hjælp hvad er det??
  • #1   20. aug 2011 tager til dyrlægen, hvis hunden har ondt og er meget generet af det.

  • #2   20. aug 2011 Jeg ved det ikke, men måske er det meget fyldte analkirtler? Jeg synes at min dyrlæge sagde her den anden dag at hvis analkirtlerne var ekstremt fyldte, var hunden hævet og øm. Jeg ville ringe til dyrlægens vagtcentral, og ikke vente til mandag, hvis dyret har meget ondt. smiley

  • #3   20. aug 2011 Har tanken Dyrlæge strejfet dig ?..

  • #4   20. aug 2011 til dyrlægen med det samme. det er helt sikkert en ananlkirtel der er fyldt. hvs du venter for længe kan den springe. det er utrolig smertefuldt for hunden

  • #5   20. aug 2011 Jeg har lige opdaget det på hende for maks en halv time siden, og ja hun har ondt, men hun ligger ik og piller ved det mere, og ligger bare og slapper af, har prøvet at ringe til dyrlægens vagtcenter, men uden held endnu.
    Derfor ville jeg lige forhører mig herinde nu, indtil jeg for fat i dyrlægen.


  • #6   20. aug 2011 jeg opdagede det på milo, ringede og fik en tid en time efter, på vej til dyrlægen opdagede jeg at den var sprunget. så det går altså stærkt med sådan noget.
    håber du får fat i dyrlægen:)


  • sabine m
    sabine m Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 77
    #7   20. aug 2011 det kan være lige fra over fyldte analkirtler til pirament kraft som lyse/hvide hunde kan få, pga farvepigamentet melamin( den der mangler i hårsækkene, som giver pælsen farver) ophober sig så tag du heller og besøge ham den dyre

  • #8   20. aug 2011 Har lige snakket med dyrlægen, han syns også det lød som fyldte anakirtler, men han synes jeg skulle vente til i morgen med at komme med hende, da hun slet ikke piller ved det mere, og bare ligger og sover. Så det bliver det første jeg gør i morgen tidlig, at kører til dyrlæge altså.

    Men er godt nok helt trist over det, men er også bange for hvis det når at springe, hva sker der så, eller hva gør man smiley ??


  • #9   20. aug 2011 altså var det mig ville jeg ikke acceptere et sådan svar. viille få det set med det samme.

    da milos sprang, fik han pencilin og smertestillende i 10 dage.

    det væskede meget fra hullet og han måtte barberes i hele bagdelen.

    han var tydeligt mærket af det, og det var tydeligt at det gjorde meget ondt.


  • sabine m
    sabine m Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 77
    #10   20. aug 2011 ikke andet end renser det giver smertestillene, antibjutika dirette og så pencilinkur, så skal du bare være obs på det og smutte til dyrlægen i tide eller få ham til at lære dig at tømmr dem så du selv kan holde det vedlige, men hvis det sprænges så kan du ikke ungå at lugte det pyha en duft kunne finde meget der lugter bedere ggg

  • #11   20. aug 2011 Tak for råddene. smiley
    Stoler på min dyrlæge når han siger jeg ikk skal komme nu, men vente til i morgen tidlig, for hun ligger og sover, og ikk føler sig generet af det.


  • sabine m
    sabine m Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 77
    #12   20. aug 2011 selv tak
    men prøv at få din dyrlæge til at lære dig hvordan man tømmer dem når det er hillet og så tøm dem en gang om måneden forebyggende i stedet selv om det lugter af h..... til ggg så spare man også på regningen


  • #13   21. aug 2011 Så på 10 minutter sover hun pludselig tungt?, eller?

Kommentér på:
hjælp hjælp hvad er det??

Annonce