At være hundelufter {{forumTopicSubject}}
Jeg har mig i øjeblikket et sabbatår, men har utrolig svært ved at finde arbejde! Jeg ville jo gerne tjene lidt penge, så er ikke interesseret i bare at gå herhjemme og dovne.
Derfor var det, at jeg kom til at tænke på, at jeg kunne blive hundelufter! Jeg vil kunne lufte til middag i tidsrummet kl. 11-15 i enten en halv eller hel time alt efter, hvad folk finder nødvendigt. Så havde jeg da NOGET at tage mig til - og jeg holder jo af at være på tur med de kære dyr
Nå, men mit eneste problem er, at jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal tage af forholdsregler. Nu tænker jeg mere på ansvaret for fremmede menneskers kæreste eje. Hvis der sker noget, er det vel mit problem, uanset om det er den hund JEG lufter, der kunne finde på at gøre noget eller en helt anden hund, der gør noget ved den, jeg lufter? Nu tænker jeg specielt på overfald hunde i mellem, som man jo desværre hører en del om
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 579
sep 2009
Men ja, jeg må lige undersøge det med forsikring, for selvom man tænker en hyggelig luftetur i skoven, ja, så ved man jo aldrig, hvad der sker desværre
nov 2010
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 76
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 10 Emner: 224 Svar: 10.227
der kan du "tilmelde" dig.. og der er mange muligheder.
sep 2009
At være hundelufter