{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Gisp - chok {{forumTopicSubject}}

Silje og jeg har været på en dejlig familietur til stranden i dag. Bedstemor, bedstefar, mor og søster. Super hyggeligt. Dejlit vejr og flot natur alle hyggede sig inkl. Silje. smiley

Da vi kører hjem igen sidder jeg bagi med Silje. Hun hopper op på skødet af mig, og kigger ud af vinduet - så hun står på 2 ben. Jeg kan se og mærke at det begynder at dryppe lidt fra hende, så altså skulle hun tisse. Så vi holder ind ved købmanden i min by.

Min mor og søster vil gerne hjem nu, og der er ikke særlig langt hjem for mig og Silje. Jeg får Silje til at tisse færdig. Samtidig ser jeg en STOR sort hund med noget hvidt foran på brystet. Jeg ville sige det var en blanding mellem en labrador og noget andet. Rigtigt uhyggelig hund, for at sige det kort.

Manden der går i den anden ende af snoren, er lille og tynd. Han har hentehår, tydeligvis fedtet. Han er snusket i tøjstil, og udfra det at dømme (ansigt, krop, osv.) så er han ikke helt rask.

Manden kan ikke styre hunden, som trækker afsted med ham. Hunden går og hvæser, knurre, brummer og hoster - fordi den trækker så meget i halsbåndet som den gør.

Den store blanding kan ikke lide andre hunde. Det ser jeg da hunden får øje på Silje. Den stopper op, og går derefter videre op af stien. Jeg tænker at det var utrolig heldigt! Bedst som mig og Silje skal videre op af fortovet, ser jeg manden og hunden næsten lige ved siden af mig, og hunden ser SÅ gal ud i øjnene. Bestemt ikke venlig. Jeg tager Silje op - da jeg pludselig blav bange for, at hunden ville bide Silje hvis den fik fat i hende.

Vi går ned mod købmanden igen, væk fra manden der bare lader hunden bestemme kurs. Da jeg langt om længe ser hunden dreje om et hjørne går vi videre igen.

Gud, hvor blev jeg altså lidt bange både for mand og hund. Især fordi manden slet ikke kunne holde hunden hvis den gav sig til at løbe eller gøre udfald. Jeg er så glad for at jeg fik Silje op til mig, istedet for at de to hunde stødte på hinanden. Jeg gik virkelig i panik. Det lyder ikke af særlig meget, men det er alligevel anderledes når man først står i situationen. Håber aldrig jeg møder det par igen.

Nogen der har prøvet noget lignende, jeg blev i hvert fald skræmt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gisp - chok
  • #1   21. aug 2011 En dag jeg gik med Kongo, kom jeg fordi en indkørsel. Der kom en gul labrador løbende ud derfra, han gøede og knurrede og man kun se han ikke ville nøjes med at snakke!

    Og her taler jeg om labradoren! Jeg trådte frem og råbte så højt jeg kunne: Du bliver hjemme dit møgdyr, gå hjem!!!

    Heldigvis stoppede den da jeg råbte, min Kongo ville jo ikke kunne forsvare sig, da han havde mundkurv på. Men den gule djævel rendte heldigvis tilbage da jeg råbte.


  • #2   21. aug 2011 Puha. Det lyder heller ikke rart. Heldigvis var denne hund i snor, ellers tror jeg at Silje var blevet til vovse-mad. smiley Den mand havde virkelig ikke styr på den hund! Var den fri var den faret lige i flæsket af os, det er helt sikkert. Man kunne virkelig se hadet i hundens øjne.

  • #4   21. aug 2011 Haha, jeg havde skidt en sprællemand hvis sådan et stort "monster" kom over mod mig og Silje. smiley Men det er nu også lidt sødt. Måske Kleo fik en "lille" ven der? smiley

  • #5   21. aug 2011 Prøvede det faktisk også med en stor Schæferhund og en ejer der ikke havde styr på hunden overhovedet. Og selv samme schæfer har angrebet min lille Agnes for nogle år tilbage, ( dog skete der ikke noget alvorligt, udover at hun overhovdet ikke tollerere hunde udenfor mere.. ) Men denne gange var jeg dog kun ude med lille Magnus, og vi skyndte os at gå hjem med en gal schæfer i hælende.. Da hunden besteme hvilen vej de skulle.. !

  • #6   22. aug 2011 Line L, uff! Uheldigvis var den store hund på stien OP til mit hus, så der kunne jeg ikke engang flygte hen. Jeg småløb tilbage på parkeringspladsen med Silje, så hvis der skulle ske noget, ville jeg hurtigt kunne få hjælp.

Kommentér på:
Gisp - chok

Annonce