{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Stadig i løbetid? {{forumTopicSubject}}

Lady har for første gang været i løbe tid (8 måneder gammel) Det startede mens vi var på ferie natten til mandag d. 1aug (hendes kønsdel blev dobbelt så stor og er nu blevet lille igen, hun bløder ikke mere, har hun ikke gjort i 1-2uger nu. Men da hun idag var ude at lege med en anden han hund, slikkede han hele tiden og hun gjorde sig også til for ham, dog prøvede hun også at få det over i leg efter nogle sekunter. Han prøvede at pare hende 1-2gange og hun prøvede at pare ham smiley ' Så vi måtte hele tiden stå 1 m fra dem og holde øje hele tiden.

Er hun stadig i løbetid eller ej?
Hvornår skal vi passe på ved han hunde?
Hvornår kan de blive gravide i løbetiden?
& skal man stoppe dem med at prøve at pare sig når hun ikke er i løbe tid, eller er det fuldstændig lige meget (da hun ikke kan blive befrugtet der)?

- Håber nogen kan hjælpe mig med alle spørgsmålene smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig i løbetid?
  • #1   26. aug 2011 hvor længe er det siden hun statede med at bløde?


  • #2   26. aug 2011 Natten til d. 1aug startede hun med at bløde.

  • #3   26. aug 2011 så burde det være ovre, men hun kan stadig dufte meget godt.

    sagde hun fra når han sprang op og ville humpe hende eller hang de sammen?


  • #4   26. aug 2011 Altså han nåede ikke ind i hende smiley ' & når han slikkede hende var hans lille mand heller ikke ude, men vi stoppede dem jo også og det så ikke ud til at Lady prøvede at stoppe hende.

  • #5   26. aug 2011 jeg har en gang oplevet at der gik 31 dage med en ung tæve... normalt vil jeg sige ca. 3 uger og der efter kan hanhunde stadig være interesseret i en mdr. bagefter... men hvis tæven er lidt ældre og erfaren vil hun sige fra, men en ung hund vil ikke være så tydelig i dens afvisning .. men når det er første gang så hold øje i en uges tid mere... i teorien skulle hun være færdig når det er 1-2 uger siden i har set blod..... så lad hende ikke være alene sammen med hanhund elle lad ikke hanhund forsøge at parre.... samt hjælp tæven til at lære at sige fra.....

    jeg har prøvet at en voksen tæve blev parret på dag 21. (fra hun begyndte at hæve... mine hunde er gode til at gøre sig rene så jeg kan ikke altid tælle fra hvad dag jeg har set blod)


  • #6   26. aug 2011 Okay tusind tak, er der evt nogen som kan svare på nogen af de sidste spørgsmål? smiley


Kommentér på:
Stadig i løbetid?

Annonce