{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Hundesitter søges til hund i Randers {{forumTopicSubject}}

Jeg har en samojede, Felix, som er bange for at være alene hjemme. Har for nylig haft besøg af en adfærdsterapeut og der var håb forude, men de øvelser vi skal lave for at lærer ham det er okay og at han skal være rolig, kræver at han ikke er alene hjemme indtil vi har lært ham det. Så vi står og skal finde et sted han skal være i hverdagene i dag timerne, imens vi er i skole og på arbejde. Det behøver ikke være hjemme ved os selv, det må meget gerne være andet sted. Han behøver ikke aktiveres, det skal vi nok sørge for, selvfølgelig skal han lige luftes kort, hvis der ikke er have, men han skal bare slappe af og sover også bare eller slapper af, men må dog ikke efterlades på nogle tidspunkter. Vi bor i Randers, men jeg studere i Århus så det hvis du kommer fra Randers eller omkring Århus og har lyst til at passe vores bamse så skriv endelig! Han er en venlig, imødekommende og dejlig bamse. Har aldrig været agressiv og kan godt lide alle mennesker og andre dyr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundesitter søges til hund i Randers
  • #1   28. aug 2011 Har du prøvet hundesitter.dk?
    Jeg flytter desværre fra Århus-området i morgen, ville ellers gerne have hjulpet

• #2   28. aug 2011 Ja har også lavet en annonce derinde, men det er lidt dødt, den eneste der har svaret på den, kom fra Ribe og det er liiige langt nok væk. For læser i Århus så ville ikke være noget problem at aflevere og hente ham selvom vi bor i Randers. Men ærgeligt du flytter!!

• #3   29. aug 2011 altså jeg bor alene med mine to hunde, den ene er oprettet herinde, så hvis han ikke skal luftes så ville jeg godt kunne hjælpe, og der er adgang til have.
    men jeg skriver lige en pb til dig med mit nummer, så kan vi jo snakke nærmere hvis du er interesseret :=)

det er selvfølgelig ikke gratis, men heller ikke dyrt

Kommentér på:
Hundesitter søges til hund i Randers

Annonce