En lang dag - på udstilling i Silkeborg {{forumTopicSubject}}
Pyha, mere end 13 timer til/fra Silkeborg inkl. selve udstillingen. Vi var 3 "tøser" med 4 hunde godt pakket sammen med udstillingsting i min gamle Mercedes. Men når knæveren går, så er der ikke langt fra Midtsjælland til Silkeborg.
Vi havde fint vejr, men noget koldt og blæsende. Jeg nåede i Juniorklassen med Beckie, som fik excellent og blev 2er. Da vi nåede Champion tæver begyndte det at regne, og da Beckie og jeg skulle i opdrætsklassen sammen med hendes halvsøskende og søster, så blev det endnu værre. Men vi fik alligevel hæderspræmie og blev 2'er.
Min venindes baby Liva, skulle i Store Ring, men det var hurtig ind og ud igen.
Så blev kursen sat mod Sjælland, men sikke en trafik. Vi slog lige et slag omkring Izabella og Belvedere (Bella og Belli her på HG) for at sende dem godt på vej til Jylland i morgen, hvor de flytter over fordi Izabella skal starte nyt arbejde. Der var guffer og en lille pakke til Izabella fra Jan og jeg.
Hjemme igen kvart over otte, og så stod maden parat. Men ikke nok med det, så var Jan da gået helt amok. Skuret brusekabine i badeværelset, afrimet fryser, ordnet min computer, så den nu er så ren at jeg kan se hvad jeg skriver på skærmen.
Det er da fedt at tage på udstilling, og selvom det er en lang dag, er det en fryd at komme hjem. Så er jeg lige pludselig ikke så træt.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.328
Skønt at se jer
Og tusind tak for gaverne
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.328
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
Ja jeg syntes også godt nok det har været en meget meget lang dag, som snart ska afsluttes med at gå i seng...
Billie var med i junior klasse tæver, fik Very good. Det er jeg ganske godt tilfreds med, nok efter sidste weekend. Billie gik fin idag, der var ik noget at klage på. Billie mangler fylde og masse, vi håber det kommer...
I må ha tak for en rigtig god dag.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
En lang dag - på udstilling i Silkeborg