{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

En lang dag - på udstilling i Silkeborg {{forumTopicSubject}}

Pyha, mere end 13 timer til/fra Silkeborg inkl. selve udstillingen. Vi var 3 "tøser" med 4 hunde godt pakket sammen med udstillingsting i min gamle Mercedes. Men når knæveren går, så er der ikke langt fra Midtsjælland til Silkeborg.

Vi havde fint vejr, men noget koldt og blæsende. Jeg nåede i Juniorklassen med Beckie, som fik excellent og blev 2er. Da vi nåede Champion tæver begyndte det at regne, og da Beckie og jeg skulle i opdrætsklassen sammen med hendes halvsøskende og søster, så blev det endnu værre. Men vi fik alligevel hæderspræmie og blev 2'er.

Min venindes baby Liva, skulle i Store Ring, men det var hurtig ind og ud igen.

Så blev kursen sat mod Sjælland, men sikke en trafik. Vi slog lige et slag omkring Izabella og Belvedere (Bella og Belli her på HG) for at sende dem godt på vej til Jylland i morgen, hvor de flytter over fordi Izabella skal starte nyt arbejde. Der var guffer og en lille pakke til Izabella fra Jan og jeg.

Hjemme igen kvart over otte, og så stod maden parat. Men ikke nok med det, så var Jan da gået helt amok. Skuret brusekabine i badeværelset, afrimet fryser, ordnet min computer, så den nu er så ren at jeg kan se hvad jeg skriver på skærmen.

Det er da fedt at tage på udstilling, og selvom det er en lang dag, er det en fryd at komme hjem. Så er jeg lige pludselig ikke så træt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lang dag - på udstilling i Silkeborg
Kommentér på:
En lang dag - på udstilling i Silkeborg

Annonce