{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

labrador/Schnauzer blanding forsvundet i 3200 {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Vil I ikke nok hjælpe mig og mine børn med at få vores hund tilbage :(( Hun er løbet da det små tordnede i Helsinge den 24/8-2011 omk. kl 12 om formiddagen, hun blev passet hos en familie på Patulavej i Helsinge,( nede bag planteskolen ) som hun er fuldstændig tryg ved og har været hos tidligere, men jeg tror det er grundet at hun har hørt små torden, at hun er stukket af, da hun er rigtig bange for uvejr.. Hun lyder af navnet Perle, hun er 5 år ser ud som på billedet men har fået et smalt lyserødt halsbånd, men ved ikke om hun stadig har det på. Hun er chippet, og er normalt en glad og kærlig hund, hun bider ikke men er nok meget bange for at være ude og alene:((. Politiet blev kontaktet med det samme og der blev lavet en anmeldelse på at hun var forsvundet og jeg har snakket med dyrlæger og politi de sidste dage men ingen har hørt noget og ingen personer har henvendt sig på at de har fundet en løs hund. Politiet kontaktede mig i går for at spørge til om hunden stadig var væk eller var fundet og det UNDREDE dem at i sådanne lille lokal samfund at ingen har set hende overhovede eller kontaktet dem eller falck/dyrlæger mm.
Hvis der er nogen som har set hende eller væreste frygt har ramt hende med en bil mm og "bare" smidt hende på en mark mm så kontakt mig alligevel for uvisheden er den værste:(((
Mine børn og jeg og en del andre dejlige mennesker har kørt rundt i Helsinge og omegn og råbt på vores hund siden tirsdag men uden held, INGEN personer jeg og børnene har mødt i Helsinge og omegn har set hende. Hun er løbet fra Petulavej i Helsinge og vi bor i Blistrup og vi har kørt rundt nu og ledt og ledt og kaldt siden tirsdag men uden held...VI savner hende så hjælp os, dusør på 500 kr. til den som kan give os oplysninger om vores hund som gør at vi får hende retur eller vished om hvad der er sket hende.. kontakt mig på 72496684 alle tider af døgnet da vores hund er vores 4.familiemedlem
Beskrivelse af vores hund: Hun er en sort labrador/Schnauzer blanding med hvidt bryst og hvide hår på halen, gråligt skæg og størrelse i højden som en labrador, hun har et smalt lyserødt halsbånd på, men uden hundetegn, hun er chippet og normalt meget legesyg og glad.
Alle oplysninger kan ringes eller skrives til mig på 72496684 kh Heidi.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  labrador/Schnauzer blanding forsvundet i 3200
Kommentér på:
labrador/Schnauzer blanding forsvundet i 3200

Annonce