428 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

June N
June N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

udstillings besvær udstillings besvær

Jeg har en lille dreng som jeg har svært ved at lære at gå i udstillings line.

vi har næsten lige hentet ham.
vi prøver hver dag !

har i nogen forslag til hvordan jeg kan få ham til at gå, det er ikke fordi han ikke kan lide linen, for den har han intet problem med, men det er det med at gå. det er ikke kun udstillings linen men også i ganske alm sele.

håber i kan hjælpe.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstillings besvær
  • #1   29. aug 2011 Hvor gammel er han? Ting tager tid..
    Begynd evt at gå til noget lydigheds træning med ham.. Og evt noget ring træning.

• #2   29. aug 2011 Giv tid, giv tid. Jeg går ud fra at det er en hvalp du har fået. Så tag det bare roligt og lad vapsen lære det smiley

• #3   29. aug 2011 Prøv og giv ham selen på indendørs så han kan vende sig liiidt mere til den smiley det var vores måde og på 1 uge er mitzi (min hund) super til at bruge den smiley

• June N
    June N Tilmeldt:
    jul 2011

#4   29. aug 2011 nej han er ikke hvalpe. han er 6 måneder.. så ja hvalp, men ikke ny hvalp smiley

• #5   29. aug 2011 Men hvis han aldrig har prøvet det før så kan du da heller ikke forvente at han kan det. Bare sådan uden vidre. Øvelse gør mester smiley

• #7   29. aug 2011 nu skal du lade den lille blive tryk ved jer ,inden du begynder at træne de forskellig ting dun vil med den,det tager tid at nå noget ,husk det du kan pasce det frem men så får du også problemer til bage .

• June N
    June N Tilmeldt:
    jul 2011

#8   29. aug 2011 jeg ved godt at jeg ikke bare kan kibse med fingrene og så kan han det, men jeg tænkte at det kunne jo være at nogen herinde måske havde en ide på hvad der måske kunne hjælpe ham til at blive mere tryg til at gå i sele og udstillingsline

• #9   29. aug 2011 Du kan klikkertræne ham til det, men jeg vil foreslå at du melder dig til hundetræning af en slags og lærer de mest basale øvelser.

Ellers er det vigtigt at alt foregår i en glad og venlig tone, og gode guffer er altid et hit.Lok hunden med sjov og leg når den har selen/snoren på, og beløn og ros - så skal det nok komme.

Kommentér på:
udstillings besvær

Annonce