1.445 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Søger du sporflag eller "her vogter jeg"-skilte? Søger du sporflag eller "her vogter jeg"-skilte?

Mangler du sporflag eller et flot "Her vogter jeg" - skilt?

Har du brug for sporflag, til når du går spor med din hund eller et ”Her vogter jeg” - træskilt til indgangsdøren? Så kan du nu tage kontakt til Vridsløselille statsfængsel, hvor de indsatte er begyndt at fremstille sporflag og hundeskilte. Produktionsværkstedet i fængslet skaber et arbejdsmiljø for de indsatte, så disse lærer hvordan det er at have en fast forpligtelse til at varetage et arbejde.

"Her vogter jeg" - skiltene bliver fremstillet efter dit helt eget ønske, vil du f.eks. gerne have et billede af din hund på, kan det sagtens lade sig gøre. Ved sporflagene bestemmer du også selv race og farve. Hvis du ønsker kan du også få skrevet din hunds navn på spoflaget.

Hvis du er interesseret i sporflag eller skilte, skal du henvende dig til fængslet:

Statsfængslet i Vridsløselille

P-værkstedet / v. Anne Gaston

Fængselsvej 39

2620 Albertslund

Tlf.: 72 55 64 20

Mail: sv.produktion@kriminalforsorgen.dk

Det tager typisk 7-21 dage, før opgaven er afsluttet. Et sporflag koster 40,- kr. og du kan få 3 for 100,- kr. Prisen på et ”Her vogter jeg”-skilt afhænger af skiltets størrelse og antal hunde på skiltet, men prisen er ca. 150 kr. Oveni priserne kommer et mindre beløb til Post Danmark fragt.

Skiltene er super flotte og du kan være sikker på at du får mange misundelige blikke fra andre hundeejere.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger du sporflag eller "her vogter jeg"-skilte?
Kommentér på:
Søger du sporflag eller "her vogter jeg"-skilte?

Annonce