{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.978 visninger | Oprettet:

Tisse i kurv og dyner {{forumTopicSubject}}

Hej, håber nogen kan hjælpe mig med det her.

Silje har nu 3 gange tisset i min dyne eller sin kurv, og det burde hun jo ikke gøre. Jeg har altid fået at vide, at hunden ikke tisser hvor den sover.

Første gang:
En aften sad jeg og så fjernsyn, hvor Silje så vil ligge sig ned, og derfor drejer rundt og hopper i min dyne, som hun altid gør inden hun ligger sig. Jeg tænker ikke over det, for det er jo helt normalt for hende. Pludselig sætter hun sig ned og tisser, mens jeg kigger lidt chokeret på hende. Jeg skifter betræk, og tænker at hun nok havde for travlt med at dreje rundt, så derfor glemte hun at hun skulle tisse.

Anden gang
Min søster skulle sove ved mig, og derfor lagde vi hendes madras nede på gulvet ved Silje (eget ønske). Vi sidder i sofaen og kigger på Silje der som normalt, tager rundturen rundt på madrassen med dynen på. Hun tisser igen, og igen slår jeg det hen med, at hun nok havde for travlt. Dog tænker jeg lidt mere over, om det er normalt denne gang.

Tredje gang (idag)
Jeg er ved at lave lidt orden i mit tøjskab, og Siljes kurv står henne ved vinduet. Jeg ved ikke hvornår hun tissede i kurven, men da jeg sætter mig ned til den, for at lære hende at man gerne skulle kunne kommandoen "kurv også" ser jeg er gul våd plet der lugter af tis. Nu er kurven blevet tørret af, men hun vil ikke bruge den. Gad vide om hun lige tissede en 300kr kurv væk der.. Hm.

Nu tænker jeg, at hun da ikke skal tisse hvor hun sover. Hvorfor gør hun det? Har I andre prøvet det eller noget lign, og kan man gøre noget ved det, eller sker det bare engang imellem? Skal lige sige at hun er 17 uger, og overhovedet ikke stueren. Hun er rigtig svær at gøre stueren, det er virkelig noget af en prøvelse.. Hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisse i kurv og dyner
Kommentér på:
Tisse i kurv og dyner

Annonce