2.551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Sele til pomeranian :-) Sele til pomeranian :-)

Hej alle! smiley
Jeg vil høre hvilken sele i hundeejere med pomeranian, bedst kan lide?
De seler jeg har fundet er: ezydog, hurtta og k9 serien - er der nogle der har erfaringer med dem?
Min lille pomernian er ved at være 5 måneder, så overvejer snart at købe en større sele - lige nu har han en standard sele, da han har vokset så meget.
Og ved I hvornår pomsere stopper med at vokse? hehe.

mange hilsner anne smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sele til pomeranian :-)
  • #1   3. sep 2011 min søster bruger k9 sele til hendes pomo.. og den er hun vældig tilfreds med,, den ene ik sådan en da han var ved at kvæle sig selv i halsbåndet når de gik tur

• #2   3. sep 2011 Vi brugte Ezydog længe med det resultat, at han blev helt korthåret i manken. Den skar simpelthen pelsen i stykker, når vi spændte den. Ellers var den rigtig god. Nu kører vi k9, og pelsen er igen lang og fin. Den lægger pelsen ned i stedet for at skære den over. Den sidder rigtig godt og er ned at få af og på, selvom der er en masse pels i vejen.

Han er nok fuldt udvokset, når han er 18 mdr.

• #3   3. sep 2011 Jeg fik forøvrigt anbefalet Puppy soft selen, men det var simpelthen dyreplageri, hver gang den skulle af ham, for alt pelsen satte sig i klemme. Så den kan i hvert fald ikke anbefales til en lille pelsrig hund

• #4   3. sep 2011 okay - mange tak! smiley vi vil tage ud og prøve sådan en smiley

Kommentér på:
Sele til pomeranian :-)

Annonce